Hyundai va demara programul „A Matchday in Europe” dedicat fanilor fotbalului

Autor: Marius Vișan 25 mart. 2019 Știri auto
Hyundai va demara programul „A Matchday in Europe” dedicat fanilor fotbalului

Hyundai va demara programul „A Matchday in Europe”, parte a campaniei „For the Fans” dedicate fanilor fotbalului de la cluburile partenere din Europa (AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC si Olympique Lyonnais).

Actiunea este promovata printr-un clip video, primele secvente fiind dezvaluite inainte de lansarea oficiala care va avea loc pe data de 27 martie. In cadrul materialului video sunt prezentati 18 suporteri ai cluburilor partenere Hyundai, dar si legende ale fotbalului european.”A Matchday in Europe” evidentiaza rolul important pe care fanii il au in sustinerea cluburilor.

Cu acesta ocazie, iubitorii acestui sport sunt incurajati sa-si exprime devotamentul fata de echipa favorita. Obiectivul campaniei „For the Fans”, lansate la inceputul sezonului 2018/19, este de a oferi experiente memorabile construite in spiritul inovator si progresist al brandului.

Hyundai este partener FIFA inca din anul 1999, a fost partener UEFA timp de 18 ani (pana in 2017) si va continua implicarea in fotbal alaturi de echipe nationale si cluburi individuale in multe tari.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide