Kia va prelungi parteneriatul cu Australian Open până în 2028

Autor: Andreea Ditcov acum 3 săptămâni Știri auto
Kia va prelungi parteneriatul cu Australian Open până în 2028

Kia va prelungi parteneriatul cu Australian Open pentru încă cinci ani.

Kia Corporation va continua parteneriatul cu Australian Open până în 2028, prestigiosul eveniment de tenis de Grand Slam, care a început pentru prima dată în 2002. La Australian Open 2023 („AO23”), Kia va atrage atenția asupra viziunii sale și angajamentul său față de mobilitatea sustenabilă.

Pentru a-și marca rolul de partener major al Australian Open și pentru a evidenția implicarea sa specifică în AO23, Kia a găzduit o ceremonie oficială de predare a automobilelor la Federation Square din Melbourne. Au participat la eveniment directori din partea Kia și Tennis Australia, precum și dublul campion al Australian Open și ambasador global al Kia, Rafael Nadal.

În timpul ceremoniei, Kia a oferit oficialilor turneului o flotă de 130 de automobile ce include modele cunoscute precum MPV-ul Carnival, SUV-ul Sorento, SUV-ul Sportage și crossover-ul 100% electric EV6. Automobilele vor asigura un transport sigur, confortabil și eficient pentru jucători, oficialii meciurilor și VIP-uri în jurul orașului Melbourne, pe toată durata turneului (16-29 ianuarie).

„Australian Open 2023 marchează un moment special în relația de lungă durată dintre Kia și turneul AO, deoarece anunțăm cu bucurie reînnoirea parteneriatului nostru pentru încă cinci ani până în 2028”, a declarat Artur Martins, șeful departamentului „Global Brand and Customer Experience”.

Fanii tenisului vor putea să își susțină la propriu idolul generând energie electrică cu ajutorul unui covor special

Vizitatorii turneului AO23 vor avea oportunitatea de a interacționa cu reprezentanții și produsele. Compania va prezenta noul său model 100% electric performant EV6 GT la noul stand Grand Slam Oval.

La Kia Arena, cu o capacitate de 5.000 de locuri, care a fost inaugurată anul trecut, fiind a patra arenă ca mărime din complexul Melbourne Park, fanii vor avea ocazia să calce, la propriu, pe urmele eroului lor, ca parte a jocului interactiv „Make your move” . În timp ce îl urmăresc pe Rafael Nadal în acțiune pe un ecran mare, fanii pot încerca, de asemenea, să copieze mișcările campionului en-titre de la Australian Open și să genereze astfel electricitate cu pașii lor pe un covor special, care va fi folosit ulterior pentru a alimenta modelele Kia EV6 din flota AO23.

„Parteneriatul unic dintre Kia și Australian Open s-a dovedit a fi unul dintre cele mai de succes din lumea sportului și esențial pentru succesul continuu al evenimentului. Suntem onorați că Kia a ales să-și extindă rolul de partener major al Australian Open până în 2028”, a comentat Craig Tiley, directorul turneului Australian Open.

Pe lângă prezentarea unei suite de campanii de brand cu conținut digital special dezvoltate pe durata turneului AO23, Kia găzduiește și 20 de copii de la Fundația Rafa Nadal la evenimentul Kia Clubhouse. Vizita le va permite copiilor să creeze amintiri de neuitat din experiențe precum vizionarea meciurilor AO desfășurate pe Rod Laver Arena, participarea la o clinică de tenis și bucuria participării la o multitudine de activități culturale în Melbourne.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Kianewscenter.com


Andreea Ditcov
Andreea Ditcov
Andreea Ditcov este cel mai nou Redactor al echipei ProMotor.ro. Licențiată în Economie și Relații Internaționale, cu studii finalizate în Marea Britanie, a făcut primii pași în presă în urma unui proiect academic despre defrișările ilegale din Europa. Timp de trei ani a adunat experiență ... citește mai mult

Comentarii
Inchide