Land Rover Clasic revitalizează Defender. Te lasă să combini motorul V8 cu orice culoare OCTA

Autor: Radu Țuțulan 14 dec. 2025 Știri auto

Land Rover Classic a reîmprospătat „bătrânul” Defender V8, combinând farmecul robust al originalului cu o paletă largă de culori și materiale, inspirate de cel mai recent Defender OCTA.

Defender își păstrează aspectul emblematic, de modă veche, dar primește o transformare modernă.

Land Rover Clasic îți permite să combini o gamă largă de culori, interioare îmbunătățite și upgrade-uri exterioare subtile.

Land Rover Clasic revitalizează Defender

Cea mai semnificativă caracteristică a acestei actualizări este gama extinsă de culori.

Au fost adăugate cinci noi nuanțe inspirate de OCTA: Petra Copper, Faroe Green, Sargasso Blue, Narvik Black și Patagonia White. Toate acestea erau disponibile, până acum, exclusiv pentru Defender OCTA.

Acestea se alătură opțiunilor existente, precum Borasco Grey, Carpathian Grey și Charente Grey.

Fiecare Defender V8 clasic trece prin aproape 300 de ore de pregătire a vopselei, potrivire a culorilor și finisare.

Cumpărătorii pot alege între un finisaj lucios sau un finisaj satinat mai fin, care imită folia protectoare mată a modelului Defender OCTA.

În interior, clienții pot alege acum între tapițeria în culorile Khaki Green, Light Cloud sau Lunar.

Pentru un aspect mai luxos, sunt disponibile și piele semi-anilină Burnt Sienna și piele Ebony.

Cabina poate fi personalizată inclusiv prin asortarea culorilor, integrarea unor cusături detaliate, scaune sport Recaro încălzite, ornamentate și replicarea atentă a plasărilor de culori în stil OCTA pe volan, bord, manete de transmisie, plafon și uși.

Păstrează puterea motorului V8, dar devine mai elegant

Defender-ul clasic V8 își păstrează configurația mecanică puternică.

Fiecare unitate este complet reconstruită și reproiectată de echipa Land Rover Classic Works. Vehiculele de la care pornește reconstrucția sunt puse în circulație între 2012 și 2016.

Puterea provine de la un motor V8 de 5 litri cu 405 CP, cuplat la o transmisie automată ZF cu opt trepte și mod sport.

Sistemele de suspensie, direcție și frânare au fost modernizate cu arcuri personalizate, amortizoare revizuite, bare antiruliu, un sistem de direcție reproiectat și frâne îmbunătățite cu discuri mari de 335 mm (față) și 300 mm (spate) și etriere cu patru pistoane.

Clienții își pot personaliza și mai mult SUV-ul cu upgrade-uri de infotainment, accesorii pentru aventură și o varietate de modele de jante.

Classic Defender V8 este disponibil în versiuni Station Wagon de 90 sau 110 litri sau ca model Soft Top de 90 litri.

Prețurile încep de la 190.000 de lire sterline (fără taxe) și vin cu o garanție de un an cu kilometraj nelimitat.

Land Rover Classic este divizia oficială a mărcii Land Rover dedicată restaurării, recondiționării și personalizării modelelor istorice, în special Defender. Echipa folosește vehicule donator, tehnici moderne și materiale premium pentru a recrea modele iconice în versiuni actualizate.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: media.landrover.com


Radu Țuțulan
Radu Țuțulan
Radu Țuțulan este licențiat în Științe Politice, fiind absolvent al Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative (SNSPA). Primii pași în jurnalism i-a făcut în 2005, când încă nu terminase liceul. S-a angajat întâi la o micuță redacție de știri tv din București, au ... citește mai mult

Comentarii
Inchide