Macheta Ferrari care costă cât o mașină nouă. Poate fi a ta pentru 18.000 de euro – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 17 iul. 2023 Știri auto

Un producător de machete auto a lansat o serie limitată de modele la scară ale lui Ferrari Purosangue. Prețurile se ridică la valoarea unei mașini noi, de buget.

Producătorul britanic de machete auto, Amalgam Collection, a lansat o versiune în miniatură a lui Ferrari Purosangue. Modelul la scară a primului SUV oferit de Ferrari este foarte bine realizat, dar are și un preț pe măsură.

Conform Motor1, macheta a fost creată folosind schițe CAD furnizate chiar de producătorul italian. De asemenea, Amalgam Collection s-a folosit de coduri originale de vopsea, dar și de materiale cu specificații originale, asemenea celor folosite de Ferrari. Astfel, a rezultat o machetă la scara 1:8 a lui Ferrari Purosangue care costă cât o mașină nouă.

Pentru 18.000 de euro poți avea un Ferrari Purosangue în miniatură

Macheta măsoară 62 de centimetri în lungime și a fost nevoie de 3.000 de ore de dezvoltare. Fiecare dintre cele 199 de unități va fi produsă manual. Pentru a construi un astfel de model este nevoie de 300 de ore de muncă. Compania spune că, după terminarea unui exemplar, modelele vor fi supuse unei analize detaliate atât de către echipele de inginerie, cât și de către echipele de proiectare, pentru a asigura acuratețea completă a reprezentării.

Prețul de bază începe de la 15.995 de dolari (14.228 de euro) și include modelul la scară 1:8 al primului SUV al Ferrari vopsit în roșu cu interior negru, în timp ce ediția Bespoke crește prețul la 20.795 de dolari (18498 de euro). Pentru această sumă de bani, clienții pot specifica culoarea vopselei, culoarea interiorului, stilul jantelor, dar și culoarea etrierelor de frână, exact ca și cum ți-ai configura propria mașină.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Amalgam Collection


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide