Marvel R este SUV-ul pe care americanii îl construiesc special pentru Europa

Publicat: 19 03. 2021, 14:44
Actualizat: 19 03. 2021, 14:45

Americanii construiesc un SUV special pentru Europa. Este vorba despre Marvel R, un model cu emisii zero de la MG.

GALERIE FOTO

Marvel R va fi lansat în luna mai a acestui an în Europa. Modelul vine cu trei motoare electrice și tracțiune integrală. Un motor este amplasat pe puntea față, iar celelalte două angrenează puntea spate.

Americanii îi trec în cont 288 de cai putere și un cuplu maxim de 665 Nm. Sunt cifre care îi permit să accelereze de la 0 la 50 km/h în doar 1,8 secunde și de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde. Sunt cifre demne de un supercar veritabil. Viteza sa maximă este de 200 km/h. Modelul are o capacitate de tractare de 750 de kilograme.

Marvel R va putea parcurge până la 400 de kilometri între două încărcări, în ciclul de testare WLTP. Bateria se va putea încărca în 30 de minute de la 0 la 80%, odată cuplată la stații de încărcare rapidă cu curent continuu. Unitatea litiu-ion poate furniza energie și unei surse externe, cum ar fi un scuter electric, un laptop sau chiar altei mașini electrice.

Constructorul american va lansa ulterior și o versiune cu tracțiune spate și preț mai mic.

Marvel R – dimensiuni de SUV compact

Viitorul SUV american măsoară 4.674 milimetri în lungime, 1.919 milimetri în lățime și 1.618 milimetri în înălțime. Ampatamentul este de 2.800 de milimetri. Mașina este cu aproximativ 6 centimetri mai scurtă decât iX3 de la BMW și cu aproximativ 9 centimetri mai scurtă decât EQC de la Mercedes. Portbagajul are un volum de 357 de litri sau de 1.396 litri atunci când spătarul banchetei este rabatat. Există un spațiu de depozitare și în față, așa-numitul “frunk” (front trunk) de 150 de litri.

Marvel R are faruri LED în forma literei C, urcate pe capotă și unite de o bandă luminoasă. Modelul prezintă o linie mediană înaltă și o siluetă robustă. Se pot observa din profil portierele cu mânere escamotabile și protecțiile din plastic prezente pe aripi. În spate, apare din nou o bandă luminoasă, care unește stopurile.

La bord iese în evidență ecranul tactil uriaș, de 19,4 inci, amplasat în consola centrală, dispus vertical. Acesta este însoțit de un instrumentar de bord digital de 12,3 inci. Selectorul transmisiei este un comutator rotativ. Lumina ambientală și tapițeria din piele completează lista de dotări.