Mașina la care visează toți românii – Cum ar arăta Dacia Sandero R.S.?

Autor: David Andrei acum 2 săptămâni Știri

Dacia Sandero R.S. este mașina la care visează toți românii. Ar fi un hot hatch veritabil, cu look agresiv și putere pe măsură, la un preț accesibil. Dar cum ar arăta o asemenea mașină?

GALERIE FOTO

Un specialist în design a construit deja o versiune virtuală a modelului pe care Dacia nici nu l-a luat în calcul până la această oră. Kleber Silva a desenat deja hot hatch-ul. Acesta s-a inspirat din imaginile publicate de Dacia cu 10 zile în urmă. Mașina poartă însă, logo-ul Renault, pentru că în țara sa natală, Brazilia, se comercializează de aproximativ șase ani, Renault Sandero R.S.

Sandero RS cu logo Renault nu are motorul turbo de 2.0 litri al lui Clio R.S., ci un motor aspirat care dezvoltă 150 de cai putere. Este și primu Renault Sport construit în afara granițelor Franței. Față de un Clio R.S., Sandero R.S. nu are discuri de frână pe ambele punți, ci tamburi pe puntea spate. Iar o transmisie manuală ia locul padelelor de pe volan de la Clio R.S. Evident, și diferența de preț dintre cele două este una colosală.

Dacia Sandero R.S. este, de fapt, un puzzle

Dar ceea ce își imaginează Kleber Silva pare să anuleze toate neajunsurile lui Sandero R.S. Apar în partea frontală o grilă tipică modelelor Renault, care este însă flancată de noile faruri Dacia, cu faruri de zi care imită forma literei “Y”. Sub bară își fac loc luminile LED care imită modelul steagurilor șah care marchează finalul curselor în motorsport.

În partea din spate sunt din nou prize mari de aer, dar și un difuzor agresiv și o evacuare centrală trapezoidală.

În fotografiile oficiale, noul Sandero este prezentat în două nuanțe de portocaliu Atacama și de albastru. Mașina imaginată de designerul brazilian este galbenă cu reflexii aurii.

GALERIE FOTO

Cabina însă, rămâne cea a lui Renault Sandero, cu ventilațiile mari, înlocuite de Dacia de unele alungite, înguste și cu ecranul tactil integrat în consolă. Bordul noului Sandero este acum total diferit, Dacia alegând o abordare mai modernă și mai ergonomică.



Comentarii
Inchide