MINI a suspendat producția la fabrica din Cowley. Vezi ce a determinat luarea acestei măsuri

Autor: Mihai Morcovescu 24 feb. 2022 Știri auto

Producătorul de automobile MINI anunță suspendarea producției la fabrica din orașul Cowley din cauza crizei de microcipuri. Oficialii BMW Group, care deține brandul britanic, au declarat că producția a fost oprită temporar toată săptămâna trecută și ar putea fi reluată în ziua de 25 februarie.

Situația în ceea ce privește aprovizionarea cu semiconductori va rămâne dificilă în continuare. De altfel, este de așteptat ca penuria de microcipuri să afecteze vânzările mărcii pe toată durata anului curent.

Afectate sunt modelele MINI hatch și MINI Clubman

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Nu este pentru prima dată când oficialii de la MINI ia o astfel de măsură drastică. Anul trecut, în luna aprilie, criza globală de semiconductori i-a determinat pe oficialii britanici să oprească producția la uzina din Cowley timp de trei zile.

Toți cei 3.800 de angajați ai acestui sit de producție au fost trimiși în concediu de odihnă forțat. Dar, potrivit informațiilor furnizate de MINI, decizia de suspendare a producției nu va afecta în nici un fel salariul acestora.

Pe linia de producție a fabricii din Cowley este asamblat MINI hatch, atât versiunea pe benzină, cât și cele electrificate. De asemenea, tot aici este construit și modelul MINI Clubman.

Criza de microcipuri a afectat în ultimii doi ani marii producători de automobile din întreaga lume. Semiconductorii reprezintă componente-cheie ale celor mai moderne echipamente ale unei mașini precum sistemul de infotainment cu ecran tactil, camera video pentru marșarier și airbag-urile.

De când a început pandemia de Covid-19 provocată de noul coronavirus, constructorii auto au fost nevoiți să închidă temporar unitățile de producție. Această măsură drastică a afectat, evident, vânzările la nivel global.

Sursa: Autoexpress

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: MINI


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide