MINI reactualizat: Noul MINI Hatch cu trei uşi, Noul MINI Hatch cu cinci uşi, Noul MINI Cabriolet

Autor: Marius Vișan 10 ian. 2018 Știri auto
MINI reactualizat: Noul MINI Hatch cu trei uşi, Noul MINI Hatch cu cinci uşi, Noul MINI Cabriolet

Sunt disponibile şapte variante de motorizare pentru noul MINI Hatch cu trei uşi:

MINI One First 3 uşi: 55 kW/75 CP, 0-100 km/h în 12,8 secunde, viteză maximă: 175 km/h, consum: 5,0-4,9 l/100 km*, emisii CO2: 115-111 g/km*.

MINI One 3 uşi: 75 kW/102 CP, 0-100 km/h în 10,1 secunde (10,2 secunde), viteză maximă: 195 km/h (195 km/h), consum: 5,0-4,9 l/100 km (5,0-4,8 l/100 km)*, emisii CO2: 115-111 g/km (114-109 g/km)*.

MINI Cooper 3 uşi: 100 kW/136 CP, 0-100 km/h în 7,9 secunde (7,8 secunde), viteză maximă: 210 km/h (210 km/h), consum: 5,2-5,0 l/100 km (5,0-4,8 l/100 km)*, emisii CO2: 118-114 g/km (114-109 g/km)*.

MINI Cooper S 3 uşi: 141 kW/192 CP, 0-100 km/h în 6,8 secunde (6,7 secunde), viteză maximă: 235 km/h (235 km/h), consum: 6,1-6,0 l/100 km (5,3-5,2 l/100 km)*, emisii CO2: 139-138 g/km (120-119 g/km)*.

MINI One D 3 uşi: 70 kW/95 CP, 0-100 km/h în 11,2 secunde, viteză maximă: 190 km/h, consum: 3,9-3,8 l/100 km*, emisii CO2: 102-99 g/km*.

MINI Cooper D 3 uşi: 85 kW/116 CP, 0-100 km/h în 9,2 secunde (9,3 secunde), viteză maximă: 205 km/h (204 km/h), consum: 3,9-3,9 l/100 km (3,8-3,8 l/100 km)*, emisii CO2: 103-102 g/km (100-99 g/km)*.

MINI Cooper SD 3 uşi: 125 kW/170 CP, 0-100 km/h în 7,2 secunde, viteză maximă: 225 km/h, consum: 4,2-4,2 l/100 km*, emisii CO2: 111-110 g/km*.

Patru motoare pe benzină şi trei variante diesel sunt disponibile pentru noul MINI Hatch cu cinci uşi:

MINI One First 5 uşi: 55 kW/75 CP, 0-100 km/h în 13,4 secunde, viteză maximă: 172 km/h, consum: 5,1-4,9 l/100 km*, emisii CO2: 116-112 g/km*.

MINI One 5 uşi: 75 kW/102 CP, 0-100 km/h în 10,3 secunde (10,5 secunde), viteză maximă: 192 km/h (192 km/h), consum: 5,1-4,9 l/100 km (5,0-4,8 l/100 km)*, emisii CO2: 116-112 g/km (115-110 g/km)*.

MINI Cooper 5 uşi: 100 kW/136 CP, 0-100 km/h în 8,2 secunde (8,1 secunde), viteză maximă: 207 km/h (207 km/h), consum: 5,2-5,1 l/100 km (5,0-4,8 l/100 km)*, emisii CO2: 120-116 g/km (115-110 g/km)*.

MINI Cooper S 5 uşi: 141 kW/192 CP, 0-100 km/h în 6,9 secunde (6,8 secunde), viteză maximă: 235 km/h (235 km/h), consum: 6,3-6,2 l/100 km (5,4-5,4 l/100 km)*, emisii CO2: 143-141 g/km (124-123 g/km)*.

MINI One D 5 uşi: 70 kW/95 CP, 0-100 km/h în 11,6 secunde, viteză maximă: 187 km/h, consum: 3,9-3,8 l/100 km*, emisii CO2: 103-101 g/km *.

MINI Cooper D 5 uşi: 85 kW/116 CP, 0-100 km/h în 9,4 secunde (9,6 secunde), viteză maximă: 203 km/h (202 km/h), consum: 4,0-3,9 l/100 km (4,0-3,9 l/100 km)*, emisii CO2: 104-103 g/km (104-103 g/km)*.

MINI Cooper SD 5 uşi: 125 kW/170 CP, 0-100 km/h în 7,3 secunde, viteză maximă: 223 km/h, consum: 4,2-4,2 l/100 km*, emisii CO2: 126-125 g/km*.

 

Portofoliul de motorizări pentru noul MINI Cabriolet constă din trei motoare pe benzină şi trei motoare diesel:

MINI One Cabriolet: 75 kW/102 CP, 0-100 km/h în 10,6 secunde, viteză maximă: 190 km/h, consum: 5,2-5,0 l/100 km*, emisii CO2: 119-115 g/km*.

MINI Cooper Cabriolet: 100 kW/136 CP, 0-100 km/h în 8,8 secunde (8,7 secunde), viteză maximă: 208 km/h (206 km/h), consum: 5,4-5,2 l/100 km (5,4-5,2 l/100 km)*, emisii CO2: 123-119 g/km (123-118 g/km)*.

MINI Cooper S Cabriolet: 141 kW/192 CP, 0-100 km/h în 7,2 secunde (7,1 secunde), viteză maximă: 230 km/h (230 km/h), consum: 6,4-6,3 l/100 km (5,6-5,5 l/100 km)*, emisii CO2: 146-144 g/km (127-126 g/km)*.

MINI Cooper D Cabriolet: 85 kW/116 CP, 0-100 km/h în 9,9 secunde (9,9 secunde), viteză maximă: 195 km/h (195 km/h), consum: 4,3-4,2 l/100 km (4,3-4,1 l/100 km)*, emisii CO2: 112-111 g/km (113-109 g/km)*.

MINI Cooper SD Cabriolet: 125 kW/170 CP, 0-100 km/h în 7,7 secunde, viteză maximă: 218 km/h, consum: 4.4-4.3 l/100 km*, emisii CO2: 115-114 g/km*.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide