Mitsubishi modificat în stil NFS la RAR – „Dedeman Motorsport”

Autor: Ionuț Vîlciu acum 6 zile Știri auto

Proprietarul unui Mitsubishi a mers la RAR să omologheze o modificare făcută chiar de el. Inginerii de la RAR nu au fost impresionați.

Vedem destule cazuri de modificări aduse mașinilor. Unele mai inspirate, altele mai puțin fericite. Sunt proiecte la care oamenii lucrează cu simț de răspundere și aduc modificări utile, care chiar să facă mașina aceea, din punct de vedere tehnic, mai bună. Bineînțeles, există și opusul, mașini cu modificări ilegale, neîngrijite, care reprezintă adevărate pericole pentru ceilalți participanți la trafic.

„Așa artă și finețe doar la avioanele Boeing mai vezi!” – Inginerii RAR nu au fost impresionați

Proprietarul mașinii în cauză a fost să omologheze aripa spate de dimensiuni uriașe. Aceasta pare că a fost confecționată chiar de el. Inginerii de la Registrul Auto Român nu s-au arătat mulțumiți, iar imaginile au apărut pe pagina oficială de Facebook. Așa cum au spus și cei de la RAR, nu e nevoie de foarte multe. Ambiție să fie, că materiale se găsesc. „Burghiu pentru metal, cornier metalic și colțare pentru polițe din magazinele de bricolaj, improvizații, câteva șuruburi cu piuliță și multă inconștiență”.

Nici cei care au văzut postarea nu se declară convinși de aripa spate creată într-un mod atât de precar: „Nu îi ajungea eleronul de pe portbagaj, a mai vrut și uscător de rufe deasupra”. Alții au considerat că este doar pus greșit, chiar i-au oferit și sfaturi „aș vrea să-l rog să-și întoarcă mic-unealta secretă, ca să poată ara în grădina bunicii”.

Chiar dacă râdem și ne amuzăm pe seama unor asemenea situații, trebuie să fim conștienți că astfel de modificări nu sunt acceptate. Asemenea elemente de caroserie confecționate în mod artizanal îi pot pune în pericol pe ceilalți participanți la trafic și pe pietoni. De asemenea, afectează dinamica mașini. Să nu uităm nici de sancțiunile care pot surveni în urma instalării unor elemente de genul acesta.

Bineînțeles, aripa uriașă nu a primit omologare din partea Registrului Auto Român.

 

 


Sursa foto: Registrul Auto Român Facebook


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide