Nissan a fost regele Social Media anul acesta!

Autor: Andrei Ştirbu 05 dec. 2014 Știri auto

Nu ştim dacă eşti urmăritor al conturilor din mediul social al Nissan (ăsta ar fi un moment bun să pui mâna şi să dai Follow sau Like), aşa că o să-ţi arătăm, pe scurt, ce năzbâtii a făcut managerul conturilor în acest an. 

În primul rând, s-a luat de Ferrari din cauza scandalului Nyan Cat. În timp ce Ferrari îi trimitea scrisori cu iz avocăţesc lui Deadmau5, „rugându-l” să îndepărteze tema grafică de pe Ferrari-ul său (botezat între timp Purrari), Nissan i-a „dedicat” producătorului de muzică canadian un Nissan GT-R Nyan Cat, cu menţiunea că ei ştiu de glumă şi nu se supără dacă cineva devin hiper-creativ cu maşina lor. 

Apoi a venit momentul în care Kim Kardashian a rupt internetul în două cu ce are ea mai scump pe lume – dacă nu ştii cine e Kim Kardashian, e din cauză că ai luat contact cu fundul ei mai întâi şi nu ai ajuns să-i vezi şi faţa. Soţia lui Kanye West (dacă nici ăsta nu ştii cine, îţi sugerăm să iei câteva lecţii despre universul Internet, căci eşti zero barat fără astfel de informaţii preţioase) şi-a pus fundul la bătaie într-un pictorial, aşa că Nissan s-a simţit ofensat un pic. Şi a venit cu mesajul ăsta.

Iar cel mai recent mesaj ironic a fost îndreptat către James Bond, despre care tocmai ai aflat că va conduce în următorul film un concept car dezvoltat special de Aston Martin (şi un Fiat 500 dezvoltat normal de Fiat). Moment oportun, deci, pentru Nissan să-i explice lui James Bond că şi GT-R-ul lor poate fi o maşină bună Bond, dată fiind acceleraţia 0-100 km/h în doar 2,7 secunde. 

(via)

Nu ştim câte minţi uşor scurtcircuitate are departamentul Social Media al Nissan, dar îi felicităm pe toţi şi le urăm spor şi inspiraţie în noul an. Vom fi pe recepţie, Nissan!

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide