Cum arată noua emblemă Dacia și când se va regăsi pe mașini?

Publicat: 17 06. 2021, 17:23

Reînnoirea identității vizuale a mărcii Dacia este întruchipată de un nou logo și o nouă emblemă.

Aceste două noi elemente de design au fost create intern de echipa de creație, cu dorința de a exprima esența mărcii.

Logo-ul, esențial pentru noua identitate vizuală, emană o senzație de robustețe și stabilitate. Forma literelor este mai rafinată, iar literele „D” și „C” sunt reprezentate în oglindă. Totodată, liniile geometrice ale logo-ului dau o senzație de mișcare a șirului de litere.

Emblema prezintă esența logo-ului prin reunirea literelor „D” și „C”, fiind reprezentate ca niște verigi ale unui lanț. Noua emblemă Dacia reprezintă o imagine puternică care va fi ușor de recunoscut, chiar și de departe.

Noua identitate vizuală Dacia este simplă și ușor de înțeles

Simple și ușor de înțeles, aceste două imagini noi sunt pline de semnificație. Acestea reflectă robustețea vehiculelor Dacia, o calitate care continuă să deservească milioane de clienți în fiecare zi.

Schema de culori, construită în jurul culorii verde kaki, evocă apropierea mărcii de natură, foarte potrivită pentru un model precum este Duster. Acesta fiind un model gândit pentru plimbările în natură. Nuanțele secundare care completează gama vor fi culoarea teracotei și cea a nisipului.

Întregul design grafic a fost în mod deliberat redus, ca un memento că Dacia este un brand care se concentrează pe esențial. Fiecare parte individuală se potrivește cu celelalte pentru a forma un întreg.

Începând din iunie 2021, noua identitate vizuală a mărcii va fi introdusă treptat pe diferite canale de comunicare: site-urile specifice mărcii, în campaniile publicitare, broșuri, etc.

Punctele de vânzare Dacia vor trece treptat la noua identitate a mărcii de la începutul anului 2022.

Vehiculele vor purta noua siglă și emblemă din a doua jumătate a anului 2022.