Noul Audi Q2 facelift – Găsiți diferențele!

Publicat: 02 09. 2020, 07:33
Actualizat: 02 09. 2020, 07:34

Patru ani au trecut deja de când Audi a trimis pe piață cel mai mic SUV al său, Q2. Era, așadar, momentul potrivit pentru un facelift. Ce este nou la crossover-ul subcompact?

GALERIE FOTO

Cea mai evidentă modificare este cea care vizeză farurile. Blocurile optice față sunt disponibile cu tehnologie LED la toate versiunile, în timp ce farurile Matrix LED pot fi comandate contra cost.

Doar cei obișnuiți cu jocurile de tip “Găsiți diferențele” pot identifica celelalte modificări survenite în partea frontală. O bară față redesenată, prize de aer noi, o grilă Singleframe poziționată un pic mai jos și prezentând inserții poligonale noi.

În partea posterioară, bara este nouă și integrează un difuzor de aer și două prize false. Clienții pot bifa și opțiunea care le aduce semnalizare secvențială.

Față de versiunea pre-facelift, mașina a crescut în lungime până la 4,21 metri, dar lățimea (1,79 metri) și înălțimea (1,54 metri) au rămas neschimbate.

Apar în gamă cinci culori exterioare noi. Este vorba despre Apple Green, Manhattan Gray, Navarra Blue, Arrow Gray și Turbo Blue. În funcție de nivelul de echipare ales, montanții spate sunt vopsiți în culoarea caroseriei sau în negru, gri sau argintiu.

Sunt la fel de subtile și modificările apărute la bord. Și-au făcut loc în cabină ventilații și un selector de viteze cu aspect nou. Microfibra Dinamica înlocuiește Alcantara. Este disponibil opțional și un sistem de iluminare ambientală.

GALERIE FOTO

Clienții pot comanda scaune sport, încălzire auxiliară sau deschidere a portbagajului din buton.

Tot opționale sunt Audi virtual cockpit cu instrumentar de bord de 12,3 inci și navigația redată pe ecranul tactil de 8,3 inci, dar și sistemul audio de top Bang & Olufsen Premium Sound cu 14 incinte.

Cinci motoare, dar Audi menționează doar unu pentru noul său Q2 facelift

Viitorul posesor de Audi Q2 facelift poate alege unul dintre cele trei motoare pe benzină sau una dintre cele două opțiuni diesel. Pentru cei care aleg propulsia pe benzină, Audi a pregătit un motor turbo de 1,5 litri cu 150 de cai putere și 250 Nm, cuplat standard la o cutie manuală cu șase trepte sau opțional la o transmisie automată cu șapte trepte S tronic.

Modelul vine standard cu direcție progresivă și opțional cu suspensia sport care aduce mașina cu 10 milimetri mai aproape de sol.

În ceea ce privește siguranța, clienții vor primi chiar de la versiunea de bază sistemul Audi pre sense front și funcția de avertizare la părăsirea benzii de circulație. Sunt opționale însă, pachetele Drive, Safety și Park.

Audi deschide lista de precomenzi chiar luna aceasta. În Germania, prețul de pornire este de 25.000 de euro.