Noul BMW Seria 5 545e xDrive Sedan. Este vârful gamei de modele plug-in hybrid BMW

Autor: Marius Vișan 13 aug. 2020 Știri auto

Noul BMW Seria 5 dispune de un motor pe benzină cu şase cilindri dispuşi în linie şi tracţiune integrală, astfel gama BMW Seria 5 se extinde pentru a include acum în total cinci modele plug-in hybrid.

Începând din luna noiembrie 2020, odată cu creşterea de la două la cinci a numărului de modele plug-in hybrid, noul BMW Seria 5 oferă cea mai mare gamă de versiuni PHEV în cadrul unei serii de modele BMW Group.

Cea mai recentă generaţie a tehnologiei BMW eDrive în combinaţie cu un motor pe benzină, cu patru cilindri, propulsează modelele BMW 530e plug-in hybrid.

Iulie 2020 a marcat lansarea noilor BMW 530e Sedan şi BMW 530e xDrive Sedan. În noiembrie 2020, noile BMW 530e Touring şi BMW 530e xDrive Touring vor fi lansate pe piaţă, în acelaşi timp cu BMW 545e xDrive Sedan.

Noul BMW 545e xDrive Sedan dispune de un motor electric sincron ce furnizează o putere maximă de 80 kW/109 CP. Acesta este combinat cu un motor pe benzină eficient, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo Technology, care oferă 210 kW/286 CP.

Puterea totală a lui BMW 545e xDrive Sedan este de 290 kW/394 CP.

Puterea este distribuită către toate cele patru roţi prin intermediul tracţiunii integrale BMW xDrive inteligentă. Cuplul maxim al sistemului este de 600 Nm, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, fiind posibilă o viteză maximă de 140 km/h în regim full electric.

Este cel mai dinamic dintre modelele BMW plug-in hybrid cu motor cu şase cilindri

Noul BMW 545e xDrive accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 4,7 secunde. Astfel, BMW 545e xDrive excelează clar ca cel mai dinamic dintre toate modelele BMW plug-in hybrid cu motor cu şase cilindri. Modelul este echipat cu o baterie litiu-ion de 400V, care este poziţionată sub locurile din spate.

Intră în Galeria Foto

Modul HYBRID este setarea implicită, asigurând o interacţiune inteligentă între motorul termic şi cel electric. De asemenea, este posibilă alegerea modului ELECTRIC ca setare standard prin intermediul meniului iDrive. În modul HYBRID, motorul electric este folosit predominant. Motorul termic intervine doar la viteze mai mari sau în condiţii de sarcină ridicată.

Prin apăsarea de două ori a butonului HYBRID este activată o versiune optimizată ca eficienţă a acestui mode de operare (HYBRID ECO PRO). Funcţia coasting funcţionează cu oprirea completă a motorului cu ardere internă şi contribuie la o reducere suplimentară a consumului (atât în modul HYBRID, cât şi în modul HYBRID ECO PRO).

În modul SPORT, motorul electric ajută motorul pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, când puterea totală a sistemului – 290 kW/394 CP – este necesară complet. Modul ELECTRIC permite condus full electric pe o distanţă de până la 57 de kilometri şi o viteză de până la 140 km/h.

Sunete speciale în timpul condusului

Noul sunet „ready to drive” produs de BMW 545e xDrive este rezultatul colaborării cu compozitorul Hans Zimmer. Acesta oferă un feedback auditiv la apăsarea butonului Start/Stop.

Un sunet distinctiv, creat special pentru modelele BMW i electrificate, este utilizat în scopul protecţiei acustice a pietonilor, fiind emis printr-un sistem de difuzoare.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: BMW


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide