Noul Maserati Levante Hybrid: 330 CP și 450 Nm de cuplu

Autor: Mihai Morcovescu 21 oct. 2021 Știri auto

La cinci ani de la lansarea primului SUV din istoria mărcii, Maserati a dezvăluit și versiunea ecologică a modelului, Levante Hybrid, care reprezintă de asemenea o premieră absolută.

Strategia de electrificare gândită de italieni pentru gama lor a început în vara anului trecut, atunci când a fost lansată versiunea „verde” a modelului Ghibli. Al doilea pas important pe care producătorul îl face în această direcție îl reprezintă acest prim SUV electric.

Performanțe de invidiat

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Primul SUV electric al italienilor ascunde sub capotă un propulsor în patru cilindri de 2,0 litri, care dezvoltă o putere maximă de 330 CP și 450 Nm de cuplu la 2.250 rpm. Acesta lucrează în tandem cu un sistem hibrid „E-Booster”, care funcționează la 48 V.

Datorită acestor resurse extrem de generoase și a sistemului de tracțiune integrală, Levante Hybrid este capabil să demareze de la 0 la 100 km/h în doar 6 secunde, ceea ce îl face mai rapid cu aproape o secundă decât versiunea diesel. De asemenea, viteza maximă anunțată de constructor este de 240 km/h.

Levante Hybrid costă în România de la 82.000 de euro

Bateria a fost amplasată în partea posterioară a mașinii, fără a se diminua capacitatea de încărcare a portbagajului. În același timp, datorită poziționării bateriei lângă puntea spate, repartiția față/spate a greutății SUV-ului este de 50:50, ceea ce se traduce printr-un plus la capitolul stabilitate și comportament dinamic.

Potrivit informațiilor furnizate de Maserati, noul Levante Hybrid oferă un consum mai bun cu 18% comparativ cu versiunea pe benzină cu motor termic V6 de 350 CP.

Noul Maserati Levante Hybrid poate fi comandat deja în România, prețul de pornire fiind de 69.100 euro fără TVA (82.229 de euro cu TVA inclus).

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Maserati


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide