Noul Mazda CX-5 a sosit în România. Avem preţurile

Autor: Marius Vișan 18 mai 2017 Știri auto

A doua generaţie a popularului SUV Mazda CX-5, lansat pe piaţa europeană în Cadrul Salonului Auto de la Geneva în martie anul acesta, este disponibil şi în România, la toţi dealerii autorizaţi Mazda. Preţul de pornire al noului model este de 22.490 de euro (preţ cu TVA inclus).

Noul CX-5 este disponibil, la fel ca şi generaţia anterioară, în cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution şi Revolution Top, în combinaţie cu motorizari pe benzină sau diesel şi transmisie manuală sau automată. Noua versiune include standard faruri LED cu spălător, pilot automat, banchetă spate cu spătar ajustabil, asistent inteligent avansat de frânare în oraş (SCBS) şi sistemul unic Mazda G-Vectoring Control, destinat îmbunătăţirii comportamentului maşinii în viraje. În funcţie de nivelul de echipare clienţii vor beneficia de volan încălzit, parbriz degivrat în zona ştergătoarelor, jante de aliaj de 19″, sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, ecran color tactil de 7″, centru de comandă HMI, pachet complet de lumini LED, precum şi smart key sau cameră video pentru marşarier şi senzori parcare faţă-spate. În plus, varianta Revolution Top include numeroase elemente de confort şi siguranţă: scaune faţă reglabile electric şi scaun şofer cu memorie, tapiţerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display color cu proiecţie pe parbriz.

Exteriorul îndrăzneţ, care urmăreşte conceptul de “duritate rafinată”, sporeşte personalitatea distinctă a noului CX-5, în timp ce recent dezvoltata culoare a caroseriei Roşu Soul Crystal întăreşte limbajul de design KODO – sufletul mişcării. Roşu Soul Crystal este o variantă optimizată a culorii Roşu Soul, oferind o transparenţă mai proaspătă şi radiantă, cu 20 % mai multă saturaţie de culoare şi cu 50% mai multă profunzime. 

Modelul este disponibil cu mai multe variante de motorizare: benzină SKYACTIV-G de 2l, care livrează 165 CP în varianta cu tracţiune faţă, respectiv 160 CP cu tracţiune integrală, şi un propulsor diesel SKYACTIV-D de 2.2l în două derivate, de 150 şi 175 CP. Toate motoarele pot fi conectate la variante îmbunătăţite ale transmisiilor SKYACTIV-MT şi SKYACTIV-Drive, ambele cu şase trepte. CX-5 vine şi cu o nouă generaţie a sistemului de tracţiune integrală i-ACTIV, care utilizează un nou tip de rulmenţi pentru a optimiza performanţele. Modelul preia de la varianta curentă sistemul i-STOP, iar de la Mazda6 sistemul i-ELOOP, de captare a energie de frânare, ambele contribuind semnificativ la reducerea consumului.

Mazda CX-5 prezintă o gamă extinsă de sisteme îmbunăţite din tehnologiile i-ACTIVESENSE. Alături de sistemul de alertă şofer (DAA), sistem monitorizare unghi mort (BSM), sistem de avertizare la deplasarea în marşarier (RCTA) şi sistem de asistenţă la depăşirea benzii de rulare (LAS), noul sistem Mazda Radar Cruise Control (MRCC) cu funcţia Stop and Go şi faruri LED adaptive (ALH) cu posibilitatea de a controla cele 12 LED-uri, iar sistemele Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) şi Traffic Sign Recognition (TSR), cu avertizare sonoră şi vizuală, sunt disponibile în premieră pe CX-5.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide