Opel a prezentat Astra L: Motorizări pe benzină, hibride plug-in și full-electric din 2023

Autor: Cristian Agatie 01 sept. 2021 Știri auto

Opel a prezentat Astra L, care va putea fi comandat din această toamnă cu motorizări pe benzină și hibride plug-in. O versiune full-electrică Astra-e va fi disponibilă începând din 2023.

Intră în Galeria FOTO

Opel a anunțat noua Astra în luna iulie, dar detaliile complete ale noului model au fost detaliate cu jurnaliștii auto în prima zi din luna septembrie. Am aflat astfel că noul model va dispune de trei opțiuni de motorizare – pe benzină, hibride cu încărcare la priză și un model full-electric, disponibil ceva mai târziu, în 2023.

Noul model este realizat pe platforma EMP-2 a Grupului Stellantis și aduce în premieră o opțiune de motorizare plug-in hybrid. Gama de motorizări pornește de la 110 CP în cazul motorizării PureTech pe benzină și ajunge la 225 CP pentru motorizarea hibridă cu încărcare la priză (o versiune de 180 CP este, de asemenea, disponibilă).

Există și informații privind o versiune mai puternică a acestui sistem de propulsie, de circa 300 CP, comercializat sub brandul Astra OPC. O versiune electrică va fi disponibilă din 2023. Chiar dacă informațiile lipsesc, nu ne așteptăm să fie diferită de cea de sub capota lui Citroën e-C4, care dispune de 136 CP. În special pentru că cele două modele sunt produse pe aceeași linie de fabricație din Rüsselsheim.

Opel Astra L: Spațiu generos și dotări moderne

Comunicatele de presă sunt surse importante de informații, dar nimic nu se compară cu experiența celui care se urcă pe scaunul șoferului și atinge volanul. Toți cei care au făcut acest lucru în noua Astra au fost impresionați de interiorul noului model. Acesta este deopotrivă modern și funcțional, cu ecrane tactile dar și comenzi fizice directe pentru funcțiile principale și o consolă centrală orientată către șofer care te face să te simți important.

Scaunele certificate AGR oferă o poziție ergonomică pentru șofer și pasagerul din față, fiind, în plus, mai joase decât în cazul generației anterioare. Totuși, în spate spațiul la genunchi nu este foarte generos, în special atunci când la volan se instalează o persoană înaltă. Dimensiunile pernei banchetei sunt, de asemenea, destul de înguste, ceea ce afectează suportul pentru cei cu picioare lungi. Din fericire, spațiul la cap este generos, consecință a scaunelor joase.

Versiunea pe benzină a lui Opel Astra are un portbagaj generos, care pornește de la 422 de litri. Cu bancheta rabatată se ajunge la 1.250 de litri – nu se specifică valoarea pentru motorizarea hibridă plug-in. Bateria în acest caz este amplasată sub banchetă, dar cu siguranță afectează volumul portbagajului.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide