Opel Grandland X spune prezent în segmentul SUV-urilor compacte

Autor: Marius Vișan 25 aug. 2017 Știri auto

Grandland X este un jucător important în ofensiva de produse Opel „7 în 2017”, în cadrul căreia marca va lansa nu mai puţin de şapte modele anul acesta. SUV-ul producătorului german de autovehicule se potriveşte perfect stilului de viaţă activ din zilele noastre, poziţia înaltă de şedere, vizibilitatea bună de jur-împrejur şi spaţiul generos pentru bagaje. Grandland X este un concurent nou în segmentul de piaţă foarte disputat al SUV-urilor compacte, iar designerii Opel i-au oferit noii lor creaţii un design prin care să se remarce categoric dintre competitori.

În partea din spate, montanţii C aerodinamici, acoperişul „plutitor” şi lămpile spate cu tehnologie LED, îi conferă modelului Grandland X o apariţie dinamică şi sportivă, un lucru foarte important în segmentul de piaţă al SUV-urilor.

În lateral, designerii au creat o siluetă dinamică şi funcţională. Grandland X are o linie descendentă a acoperişului cu întreruperea tipică Opel oferită de montanţii C înclinaţi dinamic şi o linie agilă ce străbate autovehiculul dinspre faţă spre spate. Interpretarea unică a tăişului Opel în partea de jos a uşilor contribuie suplimentar la profilul atletic, înălţând vizual caroseria. Şinele de pe acoperiş întăresc caracterul tipic de SUV.

După lansarea mondială de la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt (14-24 septembrie 2017), Opel Grandland X va intra pe o piaţă în creştere; pe parcursul a zece ani, între 2007 şi 2017, cota SUV-urilor şi crossoverelor a crescut de la şapte la 20 de procente dintre toate autovehiculele noi vândute în Europa. Mark Adams: „Suntem încrezători că modelul Grandland X robust şi practic, dinamic şi elegant va atinge punctele sensibile ale clienţilor noştri şi va înregistra o creştere continuă în segmentul SUV-urilor şi crossoverelor compacte.”

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide