Peste 40% dintre clienţii de Dacia Duster cumpără versiunea de top. „Avem clienţi care înainte aveau BMW“

Autor: Bogdan Alecu 25 sept. 2018 Știri auto
Peste 40% dintre clienţii de Dacia Duster cumpără versiunea de top. „Avem clienţi care înainte aveau BMW“
Aproape jumătate din vânzările SUV-ului Duster de pe piaţa locală merg către versiunea de top, cu un preţ de până la 20.000 de euro, în condiţiile în care modelul atrage atât clienţi vechi, cât şi dintre cei care înainte aveau un automobil premium la mâna a doua, scrie Ziarul Financiar.
„Clienţii noi mizează mult pe versiunile superioare. Acum 40% dintre clienţi optează pentru versiunea de top, cu climatizare automată şi toate dotările. Noul Duster atrage clienţi de la alte mărci, în special atrage clienţi care până acum cumpărau maşini premium la mâna a doua. Vedem clienţi care înainte au avut un BMW şi acum optează pentru un Duster. Este un nou tip de client pe care îl cucerim“, a spus Hakim Boutehra, director general al Renault Commercial Roumanie, compania care gestionează vânză­rile mărcilor Dacia, Renault şi Nissan pe piaţa locală, parte a Group Renault România. 

Spre exemplu, spre deosebire de ge­ne­raţia anterioară care oferea aer condiţionat pe o singură versiune din cele trei, acum noul Duster dispune de acest echi­pament pe două din trei. Versiunea Prestige, de top, pleacă de la 15.550 de euro cu TVA pentru motorul pe benzină de 1,6 litri şi ajunge la 19.250 de euro pentru dieselul de 1,5 litri şi tracţiune integrală. 

Citeste articolul complet în Ziarul Financiar

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult
Ziarul Financiar
Ziarul Financiar

Comentarii
Inchide