Peugeot 301 – test de primă impresie. LIVE din Paris 2012!

Autor: Adrian Mihălţianu acum 8 ani Știri

În realitate, piaţa care contează cu adevărat pentru Peugeot 301 este Rusia, abia în secundar venind Europa Centrală şi de Est. Este vorba de dinamica fiecărei pieţe, pur şi simplu! Totuşi, noul 301 are destule arme în lupta cu Toledo, Rapid, C-Elysee şi compania. Ba chiar şi cu Logan, dacă este să luăm în considerare echiparea superioară a maşinii Dacia şi echiparea de intrare în gamă a lui Peugeot 301.

Peugeot 301

La ora scrierii articolului nu ştim încă preţurile pentru 301, însă trebuie să spun că maşina numai a low-cost nu arată. Designul este mai simplu decât cel de pe gama normală Peugeot, însă rămâne atrăgător şi bine închegat. Este un sedan care arată bine din orice unghi l-ai privi, chiar dacă nu te dă pe spate cu inovaţiile de design – de fapt, asta este şi cheia costului mai mic. La interior, avem plastice tari dar plăcute la atingere, textile mai mult decât decente şi spaţii de stocare în faţă foarte bine gândite. Surprinde atenţia mai slabă acordată pasagerilor din spate, care sunt văduviţi de spaţii de stocare şi se pot bucura doar de spaţiu suficient de mare. Ergonomia comenzilor este foarte bună, iar faptul că Peugeot a preluat volanul de pe noul 208, chiar dacă într-o versiune mai simplă, surprinde plăcut!

Peugeot 301

Toate elementele de tehnologie sunt simple şi strict utilitare, însă spre deosebire de Dacia, ai impresia de bine făcut şi de maşină modernă. Totuşi, diferenţa între Logan şi 301 este mai mică decât diferenţa între 301 şi restul gamei Peugeot. Din acest motiv, cred că publicul ţintă va iubi această maşină nu pentru cum arată sau pentru vreun rafinament, ci mai ales pentru raportul calitate-preţ.

Peugeot 301 interior

Rămâne să testăm şi pe drum noul 301 cât de devreme, pentru a putea şti mai exact cum va sta acesta în lupta cu adversarii săi reali, amintiţi la începutul acestui articol. Acolo e bătaia cea mare, între maşinile de circa 15.000 de euro!



Comentarii
Inchide