Porsche a lansat cea mai accesibilă versiune a modelului electric Taycan. Cât costă în România?

Autor: Cristian Agatie 15 oct. 2019 Știri auto

Intră în galeria foto

Porsche Taycan 4S este cea de-a treia versiune a sportivei cu propulsie electrică din gama producătyorului din Stuttgart. Noul model este disponibil cu două tipuri de baterii, livrând până la 390 kW (530 CP) cu bateria Performance (capacitate 79,2 kWh) sau până la 420 kW (571 PS) cu bateria Performance Plus, care are o capacitate de 93,4 kWh.

În ambele variante, Taycan 4S accelerează de la o pornire la 100 km / h în 4,0 secunde. Viteza maximă este, de asemenea, de 250 km / h în ambele cazuri. Autonomia este de până la 407 kilometri cu bateria Performance şi de până la 463 km cu Performance Plus (în conformitate cu WLTP, în fiecare caz) – cea mai mare autonomie din gama actuală Taycan. Capacitatea maximă de încărcare este de 225 kW (bateria Performance) sau de 270 kW (bateria Performance Plus).

Cu două propulsoare permanent activate pe punţile faţă şi spate, precum şi cu o transmisie cu două viteze pe axa spate, arhitectura de propulsie include aceleaşi aspecte tehnice principale ca şi în cazul modelelor precedente Taycan Turbo şi Taycan Turbo S. Acelaşi lucru este valabil şi pentru managementul inteligent al încărcării şi aerodinamica exemplară, cu o valoare a Cd de 0,22.

La exterior, caracteristicile distinctive ale Taycan 4S  includ roţile Taycan S Aero de 19 inci, optimizate din punct de vedere aerodinamic, precum şi etrierele vopsite în roşu. Spoilerul frontal are o formă distinctă, la fel şi pragurile laterale şi difuzorul posterior finisat în negru, ceea ce asigură o diferenţiere vizuală suplimentară. Farurile LED, inclusiv Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) sunt printre dotările standard.

Porsche Taycan 4S are frâne cu etriere fixe cu şase pistoane pe puntea faţă cu discuri de frână din fontă, ventilate intern. Diametrul discului de frână este de 360 de milimetri pe puntea faţă şi 358 de milimetri pe puntea spate. Frânele cu patru pistoane sunt utilizate pe puntea spate. Etrierele sistemului de frânare sunt vopsite în roşu.

Cel mai accesibil Taycan poate fi comandat imediat şi va ajunge la dealerii europeni în ianuarie 2020. Preţurile in România încep de la 110.624,78 euro cu TVA inclusă şi echiparea specifica ţării.

Intră în galeria foto

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult
Pro Motor

Comentarii
Inchide