Porsche a scos la încălzire primul 718 care poartă emblema RS

Autor: Cristian Agatie 20 oct. 2021 Știri auto

Porsche a scos la încălzire 718 Cayman GT4 RS, practic primul 718 care poartă emblema RS. Sportiva de performanță, care va avea premiera mondială luna viitoare, și-a demonstrat calitățile pe circuitul Nürburgring-Nordschleife.

Intră în Galeria FOTO

Porsche pregătește un frate mai mare pentru modelul 718 Cayman GT4, iar primele teste arată deja un impresionant potențial dinamic, atât pe drumurile montane virajate, cât și pe pista de curse. Pentru a valida performanțele noului model, pilotul de dezvoltare al Porsche Jörg Bergmeister a parcurs circuitul Nürburgring-Nordschleife de 20,832 kilometri într-o mașină de serie ușor camuflată.

În această probă, 718 Cayman GT4 RS a finalizat turul mai scurt de 20,6 km, care anterior servea drept reper, în 7:04,511 minute – cu 23,6 secunde mai rapid decât fratele său mai mic, 718 Cayman GT4. Pentru a proteja șoferul, mașina sport cu motor central a fost echipată cu un scaun de curse. Anvelopele montate pe mașină au fost Michelin Pilot Sport Cup 2 R, care vor fi disponibile opțional. Un notar a confirmat configurația standard și greutatea mașinii.

Porsche a scos la încălzire primul 718 care poartă emblema RS: 718 Cayman GT4 RS

Informațiile despre viitorul model de performanță din gama Porsche 718 sunt mai degrabă speculații în acest moment, dar șeful de program pentru modelele GT, Andreas Preuninger, promite „construcție ușoară, mai multă forță, mai multă putere și, desigur, un nivel și mai ridicat de reacție și feedback la manevrele șoferului”. De altfel, diferența de aproape 24 de secunde față de 718 Cayman GT4 spune multe despre avansul tehnologic al versiunii RS.

Așteptăm, așadar, o versiune mai puternică a motorului boxer cu șase cilindri de 4,0 litri, care dezvoltă 420 CP pe 718 Cayman GT4. Performanțele arătate pe Nordschleife dovedesc că versiunea RS este capabilă de un timp mai mic decât cele 4,4 secunde necesare lui 718 GT4 pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, dar și, cel mai sigur, o viteză maximă mai mare decât cea de 304 km/h a fratelui său. Nu în ultimul rând, aceste performanțe nu ar fi posibile fără o ușurare semnificativă a caroseriei și o aerodinamică îmbunătățită.

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide