Preţul noului Renault Megane RS Trophy. Sub capotă vine cu un motor turbo de 1.8 litri de 300 CP şi un cuplu de 420 Nm – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan acum 4 ani Știri auto

Renault a confirmat preţurile noului Megane R.S. Trophy. Acestea au fost anunţate pentru piaţa din Anglia: 31,810 de lire sterline (35,366 de euro).

Megane RS Trophy vine o serie de upgrade-uri la capitolele stil, motoare şi şasiu. Motorul turbo de 1,8 litri, aceeaşi unitate utilizată de Alpine A110, câştigă upgrade-uri centrate în jurul turbocompresorului: sistemul de rulmenţi ceramici inspirat de cei folosiţi în F1 care reduce fricţiunea internă, permiţând turbinei să se rotească mai repede decât înainte.

Noul MEGANE R.S. TROPHY vine cu o versiune nouă a motorului turbo de 1.8 litri, oferind o putere sporită de 300 CP şi un cuplu de 420 Nm, în mare parte datorită utilizării tehnologiilor de pionierat, în special pentru turbocompresor şi sistemul de evacuare. Acest motor poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală sau EDC, cu dublu ambreiaj. Modificările reduc timpul de acceleraţie (sprint de la 0 – 100 de km /h, la 5,7 secunde – cu o zecime mai mică decât RS-ul actual. 

Ca şi la modelul precedent, Trophy dispune de un sistem de direcţie cu patru roţi: proiectat pentru a stimula agilitatea la viteză redusă şi stabilitate la viteză mare, sistemul este montat la fiecare model ca opţiune standard.

Dispunând de cele mai recente inovaţii Renault Sport în materie de şasiu şi suspensie, incluzând si sistemul de direcţie cu patru roţi viratoare 4CONTROL şi noul sistem cu patru amortizoare hidraulice care reduc şocurile, Noul MÉGANE R.S. TROPHY vine de asemenea în standard cu şasiul Cup, care are o suspensie rigidă şi un diferenţial mecanic limitat Torsen.

Aceasta versiune este îmbunătăţită şi cu ajutorul discurilor de frână bi-material, jantele de 19” şi anvelopele Bridgestone foarte performante, care pot fi asociate cu jante noi, mai uşoare si exclusive. Şi pentru cea mai buna experienţă la interior, Noul MÉGANE R.S. TROPHY poate fi echipat cu o nouă generaţie de scaune faţă Recaro, cu tapiţerie Alcantara.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian

Comentarii
Inchide