Primele imagini cu noul Citroën C4 au ajuns pe internet. Noul model este impresionant

Autor: George Cristea acum 3 săptămâni Știri

Primele imagini cu noul Citroën C4 au ajuns pe internet, iar producătorul francez a prezentat și informații despre noutățile aduse de viitorul model compact. Acesta a suferit o transformare spectaculoasă, având o siluetă de SUV-Coupé care îl face un concurent pentru Toyota C-HR.

Intră în Galeria FOTO

Noua generație a lui Citroën C4 aduce un spirit proaspăt în segment și, în același timp, marchează o schimbare majoră de direcție pentru designul mărcii franceze. Noul model este greu de încadrat într-un segment, iar faptul că producătorul francez se referă la C4 ca fiind „o berlină compactă” nu ajută cu nimic în această situație.

Noul model are o siluetă de coupé cu patru portiere, dar poate fi încadrată fără probleme în segmentul crossoverelor, având în vedere caroseria înaltă și bandourile de protecție ale caroseriei, care par inspirate din cultura SUV.

Primele imagini cu noul Citroën C4: Ce știm despre viitorul model

Pentru prima oară, C4 va avea o versiune electrică 100% comercializată sub denumirea ë-C4, care se alătură astfel modelului convențional. Acesta, la rândul său, este disponibil fie cu o motorizare pe benzină, fie cu una diesel.

Interiorul se remarcă prin atmosfera calmă de la bord, care păstrează ceva mai mult din spiritul actual al mărcii  decât o face exteriorul mașinii. Citroën vorbește de conceptul Citroën Advanced Comfort, care reunește confortul suspensiei – cu amortizare hidraulică progresivă, scaunele Advanced Comfort și dotările inedite de la bord, menite să îmbunătățească experiența pasagerilor.

Mai multe informații despre viitorul Citroën C4 vom afla în momentul lansării oficiale, pe 30 iunie. Până atunci, ne mulțumim să admirăm noul model în fotografiile din galeria foto.

Citroën se află într-un proces amplu de transformare care implică o înnoire a gamei de modele, dar și electrificarea pe scară largă. Noul ë-C4 – 100% electric este cel de-al 5-lea model ce face parte din strategia de electrificare a mărcii Citroën, după C5 Aircross SUV Hybrid, Ami, ë-Jumpy și ë-SpaceTourer.

În România, Citroën a încheiat un an 2019 foarte bun, cu o creștere de 31% a vânzărilor față de 2018.



Comentarii
Inchide