Provocare acceptată. Cei de la Mercedes-AMG vin neinvitați la petrecerea dată de Audi

Autor: Elena Luchian 12 apr. 2020 Știri auto

Să fie rivalitate? Sau să-i spunem simplu „respect”? Sau poate doar râd unii de ceilalți? Haideți să spunem că este câte un pic din fiecare. Constructorii germani premium se provoacă reciproc pentru a-și distra fanii aflați în izolare în plină pandemie de coronavirus. Audi și Mercedes-AMG au dat startul pe Facebook.

GALERIE FOTO

Mercedes-AMG a răspuns imediat la provocarea celor de la Audi. Compania de la Ingolstadt le-a propus fanilor să-și pună creativitatea la bătaie și să construiască cele patru cercuri care formează logo-ul Audi cu orice au la îndemână. În filmarea postată pe Facebook, constructorul a făcut la fel, folosind creioane colorate, cutii de bere, pahare de unică folosință, gogoși cu ciocolată, cabluri de încărcare și altele.

https://www.facebook.com/audi/videos/845811182588840/

Fanii au dat replici pe măsură folosind machete, role de hârtie igienică sau anvelope.

Fani ai companiei Audi sau nu, cei de la Mercedes-AMG au acceptat și ei provocarea. Oaspeții neinvitați de la Affalterbach au postat un clip în care un Mercedes-AMG C63 Cabrio desenează pe asfalt cele patru inele ale logo-ului rivalilor.

„Ne unește aceeași pasiune, așa ne demonstrăm noi creativitatea”, a fost textul care a însoțit imaginile.

https://www.facebook.com/MercedesAMG/videos/550451905608809/

Nu e prima dată când marii rivali se joacă în online

Este un dialog de la distanță permanent între cei trei granzi ai industriei auto premium. Când Dieter Zetsche a spus adio companiei Mercedes, bavarezii au postat un clip cu un actor care juca rolul fostului CEO. Acesta apărea conducând un BMW i8 Roadster și spunând „În sfârșit, liber”.

Atunci când BMW a aniversat 100 de ani de existență, cei de la Mercedes le-au urat „La mulți ani” și le-au mărturisit: „Mulțumim pentru 100 de ani de rivalitate. Primii 30 de ani ani fără voi au fost plictisitori.”

GALERIE FOTO

Mercedes s-a dovedit a fi mereu musafirul surpriză la petrecerile altora. Anul trecut de Halloween, cei cu stea în frunte le-au răspuns bavarezilor care au i-au luat peste picior cu o fotografie prin care dau de înțeles că idolul unui Mercedes este BMW. Mercedes a dat rapid o replică pe măsură: „Ce costum înfricoșător! Mai ales grila aceea!”, luând peste picior grila radiatorului constructorului de la Munchen, care pare să fie într-o continuă creștere.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide