Raport TÜV 2023: Cele mai fiabile mașini conform nemților. Care este SUV-ul cu cele mai puține probleme

Autor: Marius Vișan acum o săptămână Știri auto

O dată pe an apare raportul celor de la TÜV (prescurtarea de la Technischer Überwachungsverein în limba germană, sau Asociația de Inspecție Tehnică) unde sunt publicate rezultatele a milioane de controale obligatorii.

TÜV a evaluat un total de 9.583.319 inspecții auto efectuate la mașini din mai multe grupe de vârste: 2-3 ani, 4-5 ani, 6-7 ani, 8-9 ani și 10-11 ani.

Statisticile privind defecțiunile din cadrul TÜV sunt considerate un indicator important al calității automobilelor. Pe baza principalelor inspecții din ultimele douăsprezece luni, se stabilesc autoturismele cu cele mai puține probleme dar și cele mai multe defecte.

Mercedes-Benz domină clasamentul mașinilor cu o rată mică a defecțiunilor (grupa de vârstă 2-3 ani)

Modelul cu cele mai puține probleme este Mercedes-Benz Clasa B, cu o rata a defecțiunilor de 2,0 la sută. Dintre SUV-uri, Mercedes-Benz GLC domină topul, cu o rată a defecțiunilor de 2,3 la sută. În această categorie de vârstă excelează și VW Golf Sportsvan (2.3%).

În topul mașinilor cu o vechime între 4 și 5 ani se află Porsche 911 cu o rată a defecțiunilor de 2,7 la sută, apoi se află Mercedes-Benz SLC (4,1 la sută) și Audi Q2 (4,5 la sută).

Pentru mașini vechi de 6-7 ani Porsche 911 a înregistrat o rată a defecțiunilor de doar 3.5%, apoi urmează Suzuki Vitara (7.2%) și VW Golf Sportsvan (7.3%).

Modelele vechi de 8-9 ani cu cele mai puține defecțiuni raportare sunt Porsche 911 (4.6%), Audi TT (9.4%) și Mercedes-Benz SLK (10.3%), pe când cele mai vechi exemplare (vârste între 10-11 ani) sunt aceleași modele ca în grupa precedentă, diferă doar procentele: Porsche 911 (rată a defecțiunilor de 6.6%), Audi TT (11.6%) și Mercedes-Benz SLK (12.2%).

Intră în GALERIA FOTO

Sursă: ADAC

 

 

 

 

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide