S-a deschis circulația pe noua secțiune cu patru benzi de la Tălmaciu, pe DN7

Autor: Cristian Agatie acum 7 luni Știri auto

Joi s-a deschis circulația pe noua secțiune cu patru benzi de la Tălmaciu, pe DN7. Lucrările au început în septembrie 2020.

Intră în Galeria FOTO

Zona dealului Tălmaciu de pe DN7 Râmnicu Vâlcea – Sibiu este considerată un punct negru pe harta rutieră a României, din cauza numeroaselor accidente petrecute aici. Lărgirea drumului la patru benzi pe o secțiune de 2,3 kilometri ar trebui să elimine acest punct negru. La capătul a mai bine de un an de lucrări, secțiunea dintre Boița și Tălmaciu a fost deschisă joi circulației, anunță Turnul Sfatului.

În zona în care sunt separate căile de circulație a fost ridicat și un impresionat zid de sprijin: unul lung de 176 de metri și cu o înălțime maximă de aproape 14 metri. Contractul de proiectare și execuție a lucrărilor a avut o valoare inițială de aproximativ 22 de milioane de lei.

Primele filmări de după deschiderea circulației pe noul sector, postate pe Youtube de Radu Ignat, arată că pe sensul spre Sibiu s-au format deja cozi importante. Explicația ar putea fi lucrările de asfaltare din zona Tălmaciu, care afectează fluența circulației.

S-a deschis circulația pe noua secțiune cu patru benzi de la Tălmaciu. Cum arată traficul?

Segmentul dintre Tălmaciu şi Boiţa face parte dintr-un proiect mai amplu pentru lărgirea carosabilului între limita cu judeţul Vâlcea (Câineni- Lazaret) şi intersecţia cu DN 1 de la Veştem. În 2016, pe segmentul dintre Lazaret şi Boiţa (4 km.), în zona Turnul Spart s-au făcut lucrări de consolidare şi lărgire la trei respectiv patru benzi.

Pe DN 7 Valea Oltului, pe același sector dintre Tălmaciu şi Boiţa, la finalul anului viitor se va realiza şi conexiunea cu primul lot al Autostrăzii A 1 Sibiu – Piteşti. Tronsonul Sibiu – Boiţa (13 km), unde lucrează constructorul PORR din Austria, a depăşit stadiul fizic de 50 % şi ar putea fi deschis în decembrie 2022. Descărcarea din autostradă în DN 7 este prevăzută printr-un sens giratoriu clasic, cu diametru de 47 de metri.



Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide