Se întâmplă și la Skoda. Anunțul făcut de șefii companiei

Publicat: 25 06. 2021, 11:01
Actualizat: 25 06. 2021, 11:13

Șefii Skoda au făcut anunțul. Producătorul ceh intră în hora constructorilor care vor să reducă nivelul emisiilor. “Mai internațional, mai electric și mai digital”, sunt cele trei obiective urmărite.

GALERIE FOTO

Skoda urmărește să intre în top 5 cele mai bine vândute brand-uri auto din Europa. Pentru a-și atinge obiectivul, cehii vor să-și consolideze poziția în segmentul entry-level cu modele tot mai accesibile. La baza gamei se află Fabia. Noua generație are un preț de pornire sub 14.000 de euro, anunță CEO-ul companiei, Markus Schaeffer.

Un pas uriaș în acest sens este și lansarea mai multor modele electrice. Skoda dezvăluie că, până în 2030, încă trei modele electrice i se vor alătura SUV-ului cu emisii zero Enyaq iV. Acestea vor fi poziționate sub Enyaq ca proporții și preț. Constructorul ceh vrea ca între 50 și 70% din totalul vânzărilor să fie reprezentat de vehicule electrice. Sunt tendințele urmate de toți producătorii auto. Aceștia încearcă să țină pasul cu normele de poluare tot mai stricte impuse în statele membre UE. Reducerea emisiilor la nivel de gamă cu peste 50% intră, de asemenea, în planurile companiei.

Piețele în curs de dezvoltare sunt o țintă pentru Skoda. Printre acestea se numără India, Rusia și statele din nordul Africii. Pentru început, Kushaq îi este dedicat exclusiv pieței indiene. Vor exista și alte modele proiectate anume pentru anumite piețe.

Șefii Skoda – Cifre de vânzări mai mari, valori de poluare mai mici

Producătorul european vizează sustenabilitatea, diversitatea, educarea și instruirea în rândul angajaților, dar și o experiență digitală de excepție oferită clienților. În acest sens, Skoda va pune accentul pe vânzările online, astfel încât una din cinci mașini vândute să fie comandată pe internet până în 2025.

Skoda promite mașini intuitive, ușor de utilizat, cu dotări practice, care să întreacă așteptările clienților.  Cehii mizează și pe un plus de popularitate în contul noului model Superb, dezvoltat în tandem cu viitoarea generație Volkswagen Passat.