Seat încheie primul trimestru din 2019 cu un record de vânzări

Autor: Marius Vișan 05 apr. 2019 Știri auto

În martie, SEAT a atins cel mai mare volum de vânzări pentru o singură lună în aproape şapte decenii de istorie. Producătorul auto a vândut 62.500 de vehicule, cu 3,5% mai mult decât în martie 2018 (60,400), ceea ce până acum a fost cea mai mare cifră de vânzări pentru o singură lună.

Rezultatele din martie au ajutat la încheierea cu un record a primului trimestru din 2019. Vânzările globale ale companiei au crescut cu 8,8% faţă de primele trei luni ale anului 2018, iar cu 151,400 vehicule livrate. 

În primele trei luni ale anului 2019, Germania şi Marea Britanie, alături de Algeria, au dus la o creştere globală a vânzărilor pentru SEAT. Spania şi Germania au fost pieţele principale, cu 29.400 de vehicule vândute. Vânzările au crescut cu 16,2% în Germania şi cu 2,9% în Spania. Compania spaniolă a înregistrat cel mai bun rezultat al vânzărilor în Germania, precum şi în Marea Britanie, unde a crescut cu 12,3% şi a vândut 20,600 de vehicule.

Recordul SEAT poate fi explicat şi din creşterile venite din ţări precum Franţa (8.100, + 10.5%), Italia (7.000, + 12.3%), Austria (6.000, + 4.3%), Elveţia (3.400) şi Olanda (3.000; + 16.2%). 

În plus, Algeria este una dintre ţările în care livrările SEAT au crescut cel mai mult comparativ cu primul trimestru al anului 2018 şi au stabilit un nou record: 10.000 de vehicule vândute (+ 38,8%).

SEAT înregistrează, de asemenea, progrese în Mexic (+ 6,2%), care rămâne una dintre principalele sale pieţe, cu un total de 6.400 de vehicule vândute.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide