Cum se comportă Skoda Octavia la manevre bruște? E unul dintre cele mai populare modele străine în România

Autor: Elena Luchian 18 mai 2021 Știri auto

Skoda Octavia este de ani buni, în România, în lupta pentru supremație, în topul celor mai populare mașini străine. Dar cum se comportă modelul ceh atunci când șoferul este nevoit să facă manevre bruște?

GALERIE FOTO

Spaniolii au testat versiunea cu motorizarea 1.0 TSI cu sistem micro-hibrid. Aceasta vine cu 110 cai putere și transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj.

O informație relevantă pentru acest test de evitare a unui obstacol este că mașina este echipată cu jante de 18 inci cu anvelope Bridgestone Turanza.

Ca de obicei, spaniolii de la km77.com încep testarea intrând cu modelul pe circuitul improvizat, cu o viteză de 77 km/h. Prima tentativă a fost un eșec, iar conurile poziționate pe asfalt au zburat în aer. Pentru a avea o reacție corectă din partea mașinii, cel aflat la volan a repetat testul la 74 km/h. De această dată, jaloanele au rămas pe poziție, iar caroseria a prezentat un balans tipic sedanurilor, spun spaniolii. A apărut fenomenul de supravirare, dar șoferul a simțit tot timpul că deține controlul. Viteze mai mari nu le-au permis celor care au efectuat testul să execute corect manevrele de evitare a unui obstacol.

În proba de slalom, Skoda Octavia a afișat același balans, remarcat de spanioli pe parcursul probelor anterioare. Dar stabilitatea modelului nu este compromisă de manevrele bruște la care este supus.

Cât costă Skoda Octavia 1.0 TSI cu sistem micro-hibrid în România?

Versiunea testată de spanioli, 1.0 TSI cu sistem micro-hibrid și 110 cai putere, este disponibilă începând cu cea de-a doua echipare, Ambition. Aceasta vine standard cu transmisia automată DSG, care expediază resursele către puntea față.

În România, această versiune pornește de la 22.612 euro. În preț, viitorul posesor de Skoda Octavia 1.0 TSI cu sistem micro-hibrid va primi mașina vopsită în Energy Blue (celelalte nuanțe sunt contra cost), jante din aliaj de 16 inci și scaune îmbrăcate în stofă Onyx.

Echiparea de bază include și aer condiționat cu reglaj automat Climatronic, pe două zone, un volan multifuncțional îmbrăcat în piele și scaune față încălzite. Farurile și stopurile Basic LED și patru geamuri electrice intră, de asemenea, în preț.

VIDEO:

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide