Skoda prezintă hibridul plug-in VISION RS. Conceptul îmbină materialele vegane cu metode sustenabile de producţie

Autor: Marius Vișan 02 oct. 2018 Știri auto

Hibridul plug-in ŠKODA VISION RS îmbină un motor 1,5 TSI cu o putere de 110 kW (150 CP), cu un motor electric de 75 kW (102 CP). Împreună, aceste motoare generează o putere de 180 kW (245 CP), care accelerează maşina de la 0 la 100 km/h în 7,1 secunde, iar de la 80 la 120 km/h în 8,9 secunde. Atletul compact emite, în total, doar 33 g de CO₂ per kilometru.

Folosind exclusiv energia stocată în baterie, modelul poate parcurge distanţe de până la 70 km cu emisii locale zero. Bateria litriu-ion cu o capacitate de 13 kWh poate fi încărcată în 2,5 ore la staţiile de alimentare, folosind un cablu. Ca alternativă, ŠKODA VISION RS poate fi conectată la o priză casnică, sau bateria sa poate fi reîncărcată în timpul condusului, datorită funcţiei de recuperare a energiei.

Scaunele cu tapiţerie alcantara sunt acoperite în partea superioară cu un material textil de carbon realizat 100% din poliester reciclat. Pe partea laterală a scaunelor este aplicat steagul cehesc, marcând cei 100 de ani de la formarea Cehoslovaciei. Un alt exemplu al sustenabilităţii sunt covoraşele, ţesute din material textil de carbon Piñatex. Materialul aceste ultra-performant este compus din fibre extrase din frunzele plantei de ananas.

Volanul sport cu centrul similar volanelor din motorsport, cu textura definită de o granulaţie compusă din mici triunghiuri, la fel ca alte detalii ale interiorului, transpune ADN-ul ŠKODA în modelele viitorului.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide