Suprafaţa Salonului Auto va fi cu 50% mai mare

Autor: Mediafax 05 sept. 2007 Știri auto
Suprafaţa Salonului Auto va fi cu 50% mai mare

UPDATE: Ediţia din acest an a Salonului Internaţional Auto din Bucureşti va reuni 200 de mărci de autovehicule şi subansamble, din care 35 de mărci de maşini şi 100 de modele în premieră pe piaţa locală, a declarat, marţi, Thierry Hesse, preşedintele AMC Promotion, organizatorul evenimentului. Va participa cu 20% mai multe companii (maşini şi accesorii) ca la ediţia din 2005. De asemenea, vor fi prezente mărcile grupului Ţiriac Auto care nu au participat la ediţiile anterioare – Chrysler, Dodge, Ford, Hyundai, Jaguar, Jeep, Land Rover, Mercedes, Mitsubishi, Smart, Lexus, precum şi Saab, importată de Augusta Motors, şi Mazda, importată de Mazda Motor Europe.

Numărul locurilor de parcare a fost dublat în comparaţie cu ediţiile anterioare. Fostul magazin Metro Cash&Carry din Otopeni a fost închis în noiembrie 2005, când operaţiunile au fost transferate într-o nouă unitate, deschisă în Băneasa. Metro România a anunţat la acea vreme că va utiliza magazinul pentru activităţi de logistică şi birouri.

AMC Promotions, companie care organizează şi Salonul Auto de la Paris, organizează evenimentul în colaborare cu Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA). AMC – APIA Expo a organizat şi ediţiile din 2003 şi 2005 ale SIAB. Chiriile vor fi, potrivit organizatorilor, cu 10-15% mai mari decât la ediţia anterioară.

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Tags:



Comentarii
Inchide