Tesla are probleme în a angaja oameni la noua uzină din Germania

Autor: Marius Vișan 08 dec. 2020 Știri auto
Tesla are probleme în a angaja oameni la noua uzină din Germania

Tesla construiește lângă Berlin, prima fabrică din Europa. Aceasta va fi o uzină care va avea într-o primă fază 7.000 de angajați, iar primele mașini ar trebui să iasă în iulie 2021 de pe liniile de asamblare. În 2022 la această fabrică producția totală ar trebui să fie de 500.000 de mașini, iar până la final de 2022 efectivele totale ar trebui să ajungă la 12.000 de oameni.

Deși Tesla Motors vrea ca în vara lui 2021 să înceapă producția auto la uzina de lângă Berlin, a apărut o problemă, asta pentru că nu găsește oameni atât de ușor cum și-au imaginat. Sunt mai multe explicații, de la faptul că inginerii foarte buni deja au job-uri de care sunt mulțumiți și până la atmosfera din uzină care nu pare a fi deloc grozavă.

De exemplu, cu opt luni înainte de începerea producției trebuie să mai fie angajați 5.000 dintre cei 7.000 de muncitori și mai trebuie recrutați 100 de ingineri.

Unul dintre motive are legătură cu atmosfera de lucru din uzină, fiindcă producția a început să fie pregătită și o parte dintre cei care lucrează spun că presiunea pusă de șefi este uriașă și că de multe ori trebuie să stea peste program, scrie HotNews.ro.

Presiunea asupra angajaților este extremă

„Cele mai importante calități necesare pentru a lucra la Tesla sunt rezistența și flexibilitatea. Un criteriu important este disponibilitatea de a face un efort suplimentar în timpul orelor de muncă solicitante”, a declarat pentru Automobilwoche un oficial al agenției locale pentru ocuparea forței de muncă.

Elon Musk este extrem de dificil la capitolul stil de management și a cerut și directorilor să fie la fel. Sunt și relatări care susțin că Musk a concediat oameni când era foarte furios. Alte relatări citate pe larg de presa germană arată că deja au plecat mulți manageri de la uzina germană, la nici câteva luni de la angajare, ceea ce nu este deloc bine pentru continuitatea proiectului. Este criticată și organizarea din uzină unde ”domnește haosul”.

Apoi, inginerii extrem de buni deja lucrează la companii precum BMW, Audi sau Mercedes și nu ar avea motiv să vină la Tesla Motors unde nu știu cum vor fi tratați și cât vor trebui să stea peste program.

Sursă: papernewsnetwork.com

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Tesla


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide