Tesla ia o decizie asemănătoare cu Apple. Mașinile vin acum fără încărcătoare

Autor: Cristian Gubandru acum 10 luni Știri auto

Tesla a luat o decizie asemănătoare cu cea a companiei Apple, care nu a mai inclus încărcătoarele în prețul noilor sale telefoane iPhone. Acum, Tesla livrează mașinile fără încărcătoare, iar clienții sunt nevoiți să plătească în plus pentru acestea.

Ce prețuri au încărcătoarele Tesla

Tesla și-a schimbat politica de a livra fiecare vehicul cu un cablu de încărcare mobil și, în schimb, a început să le vândă separat pentru 325 de dolari cele Type 2 și 200 de dolari cele Type 1.

Clienții sunt nemulțumiți întrucât în momentul achiziției, acestea erau incluse în prețul modelelor electrice.

Ca răspuns la reacțiile negative, CEO-ul Tesla, Elon Musk, a redus prețul cu 75 de dolari la încărcătoarele mobile.

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Întrucât încărcarea este una dintre cele mai mari preocupări pentru cumpărătorii de vehicule electrice, a avut sens ca Tesla să includă un cablu de încărcare mobil la fiecare vehicul vândut.

Setul de încărcare inclus a evoluat de-a lungul anilor. Tesla includea un cablu de încărcare atât cu un conector NEMA 14-50 (nivel 2), cât și cu un conector pentru o priză obișnuită (nivel 1).

Ulterior, producătorul auto a decis să renunțe la conectorul NEMA 14-50 din pachetul inclus și a inclus doar adaptorul NEMA 5-15, care este pentru o priză obișnuită. Aceștia puteau cumpăra separat conectorul Type 2.

Cu o putere maximă de 1,3 kW, conectorul inclus a permis viteze de încărcare între două și trei mile pe oră (3,2 km – 4,8 km). Nu este mult, dar este totuși mai bine decât nimic și este potrivit pentru încărcare peste noapte.

Acum, Tesla a decis să nu includă niciun cablu de încărcare pentru noile sale vehicule.

CEO-ul Elon Musk a spus că utilizarea acestora în rândul proprietarilor a fost prea mică pentru a justifica furnizarea cablului odată cu livrarea de mașini noi:

„Statisticile de utilizare au fost foarte scăzute, așa că ni s-a părut o risipă”, a spus compania.

Sursa: Electrek

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Cristian Gubandru
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax, parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn, parte ... citește mai mult

Comentarii
Inchide