Top 5 maşini de criză la Geneva 2009

Autor: Cosmin Iordache acum 11 ani Știri

Nici că puteau cei de la Tata să găsească un climat mai favorabil de a lansa acest model pe piaţa din Europa. În condiţiile în care piaţa auto este în picaj şi doar modelele ieftine mai se păstrează pe linia de plutire, exportul modelului Tata Nano Europa, ar putea însemna pentru indieni cheia succesului.

Nu vă gândiţi însă că va ajunge ca şi maşină de 2.500 de dolari, aşa cum a fost iniţial trâmbiţată, ci se plasează sub pragul psihologic de 5.000 de euro, promis şi de Dacia, dar nerespectat.

Diferenţa destul de mare între preţurile pentru Asia şi pentru Europa se datorează faptului că maşina a trebuit să sufere îmbunătăţiri consistente pentru a putea face faţă normelor europene. După cum se poate observa, Tata Nano Europa are bare mai ample şi un ecartament puţin mărit pentru a fi mai sigură.

De asemenea, aerul de austeritate este împrăştiat prin oferirea farurilor de ceaţă cu LED-uri, probabil expuse doar pentru salon, şi a elementelor de plastic în culoarea caroseriei. Paradoxal, varianta pentru Europa va păstra acelaşi neajuns ca şi cea pentru Asia, adică nu va prezenta hayon, accesul la bagaje făcându-se din interior.

Tata Nano - Geneva 2009

Motorul în doi cilindri oferit pentru India nu va ajunge în Europa, urmând să fie folosit unul în 3 cilindri, capabil să îndeplinească norma EURO 5. Acesta va fi cu siguranţă unul economic şi, împreună cu preţul de 5.000 de euro, fac din Tata nano Europa un candidat serios pentru mijlocul de transport ideal pe timp de criză în Europa.

Pagini: 1 2 3 4 5



Comentarii
Inchide