Toyota va efectua o campanie de rechemare ce vizează 3,4 milioane de mașini. Ce modele sunt vizate?

Autor: Marius Vișan acum 2 ani Știri auto
Toyota va efectua o campanie de rechemare ce vizează 3,4 milioane de mașini. Ce modele sunt vizate?

Toyota va efectua o campanie de rechemare ce vizează 3,4 milioane de vehicule din care prezintă un defect electronic ce poate duce la nefuncţionarea airbag-urilor în accidente. Vehicule din Europa, şi implicit nici din România, nu sunt afectate de această rechemare.

„Această rechemare nu vizează maşini comercializate în Europa, deci nici în România. Este o problemă care vizează în principal America de Nord”, au transmis pentru MEDIAFAX reprezentanţii Toyota Romania.

Toyota Motor a anunţat miercuri că va rechema 3,4 milioane de vehicule din toată lumea, din cauza unui defect electronic care poate duce la nefuncţionarea airbag-urilor în accidente. Acţiunea include 2,9 milioane de vehicule vîndute pe piaţa americană şi priveşte modele Corolla produse în 2011-2019, Matrix produse în 2011-2013, Avalon produse între 2012-2018 şi Avalon Hybrid produse în 2013-2018.

Defecţiuni ale unităţii electronice de control a vehiculelor ar putea duce la o funcţionare parţială sau la lipsa declanşării airbag-urilor şi ar putea împiedica funcţionarea corectă a unor elemente ale centurilor de siguranţă, potrivit Reuters.

În aprilie, U.S. National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) a anunţat că există probleme ce privesc 12,3 milioane de airbag-uri care privesc un număr de producători auto, inclusiv vehiculele pe care Toyota le recheamă. Alte vehicule afectate sunt cele produse din 2010 până în 2019 vândute de Fiat Chrysler Automobiles, Honda Motor, Hyundai Motor, Kia Motors Corp şi Mitsubishi.

Acestea au fost echipate cu o unitate de control a airbag-urilor produsă iniţial de TRW Automotive Holdings Corp, care acum este deţinută de ZF Friedrichshafen. În total, NHTSA a apreciat că opt decese ar putea fi legate de problema descoperită.


Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006, când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide