Uzina Tesla din Berlin plătește cu 20% mai puțin decât rivalii germani

Autor: Mihai Morcovescu 06 ian. 2022 Știri auto

Angajații noii fabrici Tesla de lângă Berlin sunt remunerați mai slab comparativ cu cei din uzinele producătorilor germani de automobile. Potrivit IG Metall, principalul sindicat auto din Germania, salariile pe care constructorul american le plătește sunt cu 20% mai puțin decât cele plătite de rivalii germani.

Producătorul de vehicule electrice oferă salariaților pachete ce includ acțiuni și bonusuri. Oficialii Tesla spun că preferă această metodă de bonusare decât cea tradițională de vacanță predeterminată.

Uzina Tesla din Germania va avea 12.000 de angajați

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Se așteaptă ca uzina de la Grünheide, o comună de lângă Berlin, să ajungă la un total de 12.000 de angajați. Aceștia ar urma să construiască anual  500.000 de vehicule Tesla.

Conform informațiilor furnizate de Auto News și citate de Carscoops. aproximativ 1.800 de muncitori au fost angajați până de Crăciun. Liderul sindicatului IG Metall, Birgit Dietze, a anunțat că în momentul când se va da startul primei etape a producției fabrica va număra aproximativ 6.000 de angajați.

Debutul producției la uzina Tesla de lângă Berlin a fost planificată pentru începutul acestui an.

Sindicatul lucătorilor din industria auto germană a deschis un birou aproape de uzina din Grünheide. Acesta va sprijini alegerea unui consiliu de întreprindere. De asemenea, sindicatul va răspunde la întrebări legate de salariu, program de lucru și contracte de muncă.

Tesla a înregistrat vânzări-record de 308.600 de unități la nivel mondial în al patrulea trimestru al anului trecut. Rezultatele au depășit așteptările, numărul total al livrărilor pe tot anul 2021 cifrându-se la peste 936.000 de vehicule.

În același timp, Tesla Model 3 a fost cel mai bine vândut model electric din Europa în 2021, potrivit datelor consultantului de piață JATO Dynamics.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Tesla


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide