„Vând Opel faimos!” Un tânăr din București și-a făcut site ca să-și vândă mașina celebră

Autor: Elena Luchian acum 5 luni Știri

“Vând Opel faimos” este sloganul cu care un tânăr încearcă să-și vândă mașina. Eduard povestește că automobilul său roșu a apărut la televizor. Iar o asemenea vedetă merită mai mult decât un anunț pe site-urile de profil. A făcut site ca să promoveze celebrul său Astra.

GALERIE FOTO

Un tânăr inventiv a găsit o modalitate inedită de a-și scoate mașina la vânzare. Eduard creat un site cu un conținut amuzant, care pornește de la momentul în care mașina lui a apărut într-o emisiune televizată. “Draga mea mașină a prins timp în prime-time mai mult decât a prins Mihai Trăistariu în ultimii 2 ani la televiziunile principale”, glumește Eduard.

Mașina lui, un Opel Astra J, a ieșit pe porțile uzinei în anul 2011 și a parcurs de atunci 150.000 de kilometri. Are motor turbo pe benzină de 1,4 litri, care dezvoltă 140 de – spune el – “căluți frumoși”.

Cât costă un “Opel faimos”?

Valoarea sentimentală este de 10.000 de euro, curs BNR la zi, glumește Eduard. “Totuși, trebuie să mă aliniez pieței, așa că pentru tine am pregătit o ofertă incredibilă”, spune tot în glumă vânzătorul, care, după acest mesaj, anunță reducerea de 50%.

5.000 de euro cere pe “superstarul” Astra J cu geamuri electrice în față, ABS, ASR și ESP, proiectoare de ceață și aer condiționat „cu doi bizori”. Pe lista de dotări își fac loc opt airbag-uri, radio CD și închidere centralizată.

Ce defecte are acest “Opel faimos”?

Tânărul vânzător este sincer când vine vorba despre defecte. Recunoaște că a scos în Photoshop o zgârietură de pe bara față.

El spune că “e foarte mișto mașina în reclame și în review-uri”. Sperăm că la fel va considera și viitorul proprietar.

Cât despre kilometraj… „L-am dat înapoi când am luat-o. Săptămâna trecută l-am făcut real din nou.”

„Nu sunt samsar”, se apără Eduard, care le explică celor interesați de VIP-ul cu motor turbo: vinde mașina ca să-și cumpere alta mai puternică.



Comentarii
Inchide