Viitorul Opel Insignia s-ar putea transforma într-un SUV de mari dimensiuni

Autor: Mihai Morcovescu 04 ian. 2022 Știri auto

Supus în 2020 unei operații de restilizare Opel Insignia s-ar putea transforma într-un SUV de dimensiuni mari. Dacă este să ne luăm după cele mai recente zvonuri care circulă în industrie cea de-a treia iterație Insignia ar urma să fie o mașină complet nouă.

Viitorul Opel Insignia va avea versiune electrică

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Viitorul Insignia ar urma să-și facă debutul în 2024. Potrivit informațiilor furnizate de Motor1, care citează publicația britanică AutoExpress, noul model va suferi o transformare. Cea de-a treia generație a modelului din Rüsselsheim va deveni un SUV de mari dimensiuni.

Nu este prima astfel de metamorfoză din industria auto, scrie sursa citată. Citroen C5 a suferit o transformare similară. De asemenea, următoarea generație Ford Mondeo va primi o formă mai aproape de un SUV.

Revenind, noul Insignia va oferi un spațiul mai generos la interior, iar garda la sol va fi mai ridicată. Portbagajul va avea un volum de încărcare mai mare.

Viitorul Insignia ar putea fi dezvoltat pe aceeași platformă eVMP pe care „stau” Peugeot 3008 și 5008. Această arhirtectură este de fapt o versiune îmbunătățită a actualei EMP2.

În consecință, viitorul Opel Insinia ar urma să primească și o versiune 100% electrică. Aceasta va oferi o autonomie cuprinsă între 400 și 645 de kilometri. Puterea va varia între 99 și 246 kW, adică între 135 și 335 CP.

De asemenea, din gamă nu vor lipsi motoarele cu ardere internă. Acestea vor intra mai mult ca sigur în componența unui sistem plug-in hybrid. Familia actuală de motoare turbo pe benzină și diesel va fi înlocuită cu noi unități „mild-hybrid” dezvoltate în colaborare cu belgienii de la „Punch Powertrain”.

Sursa: Motor1

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Motor1


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide