Un vlogger și-a dat foc la mașină, un Mercedes-AMG GT 63 S. 10 milioane de vizualizări în 3 zile

Publicat: 27 10. 2020, 08:33
Actualizat: 09 02. 2021, 16:06

Ce nu face un vlogger pentru câteva milioane de vizualizări? Ei bine, un tânăr din Rusia a recurs la un gest extrem ca să le obțină. Și-a dat foc la mașină, un Mercedes-AMG GT 63 S. În România, această versiune are un preț de pornire de 174.290 de euro.

GALERIE FOTO

Imaginile pot fi de-a dreptul traumatizante pentru fanii Mercedes-AMG. Filmarea arată coupe-ul cu patru uși cuprins de flăcări. În tot acest timp, posesorul mașinii, Mikhail Litvin, se bucură de un grătar și privește impasibil show-ul extrem, la doar câțiva metri de Mercedes-ul său.

Gestul nebunesc este – spune vlogger-ul – este un protest la adresa celor de la Mercedes. Mikhail susține că a avut numeroase probleme cu mașina. Ba mai mult, acesta susține că ar fi trimis-o de cinci ori la service. Dar cei de acolo au refuzat să o repare.

Acțiunea pare doar o cascadorie publicitară. Vlogger-ul cu aproape cinci milioane de abonați a adunat, pentru filmarea cu o durată de 7 minute și jumătate, nu mai puțin de 10 milioane de vizualizări în doar trei zile. Asemenea cifre pe YouTube îi pot aduce în cont sume care să-l ajute să-și înlocuiască rapid mașina.

Filmul evenimentelor este simplu. Acesta și-a dus mașina cu motor V8, cu 639 de cai putere, pe un câmp, a turnat benzină pe caroserie și în cabină, apoi a incendiat-o. Pe filmare, acesta apare mâncând, cu spatele la AMG-ul cu patru uși, cuprins de flăcări. Cu benzina rămasă, își pregătise focul pentru un grătar.

VIDEO:

Nu e primul vlogger care distruge un Mercedes-AMG pentru a obține număr mare de vizualizări

Mikhail Litvin nu este primul vlogger rus care distruge un Mercedes-AMG pentru un număr cât mai mare de vizualizări. În iarna acestui an, un altul a aruncat un Mercedes-AMG G 63 din elicopter. Cum era de așteptat, off-roader-ul s-a transformat într-o grămadă de fiare și sticlă.

Și acela acuza probleme majore la mașină. Din păcate pentru el, acel montaj postat pe YouTube a adunat doar 1,3 milioane de vizualizări.

VIDEO: