Volkswagen a rupt topurile în 2021 cu acest model. Mașina este un succes absolut

Autor: Marius Vișan 09 oct. 2021 Știri auto

Modelul complet electric Volkswagen ID.3 s-a dovedit un succes răsunător după primul său an pe piața europeană:

”Mașina este un succes absolut. Modelul a atras numeroși clienți și a ajuns în topul vânzărilor într-un număr mare de țări”, spune Klaus Zellmer, membru al consiliului pentru vânzări, marketing al Volkswagen.

Până la sfârșitul lunii septembrie, mașina fusese deja comandată de aproximativ 144.000 de ori în Europa – 50% dintre cumpărători nu conduseseră un Volkswagen înainte.

Volkswagen a reușit să fie liderul pieței vehiculelor electrice în Europa într-un timp foarte scurt. În august, ID.3 a fost cea mai populară mașină electrică pe multe piețe, inclusiv Germania, Regatul Unit, Irlanda, Austria și Elveția.

Volkswagen ID.3 este un succes absolut

Pe baza înmatriculărilor, ID.3 s-a clasat, de asemenea, pe primul loc în Europa de Vest în luna august. Pentru a satisface cererea puternică, aproximativ 1.200 de mașini electrice părăsesc zilnic liniile de producție din Zwickau și Dresda.

La uzina din Zwickau se lucrează în trei schimburi pe ambele linii de producție. Fabrica de la Zwickau, care produce modelele din clasa ID., folosește energie din surse regenerabile, inclusiv bateriile sunt produse cu energie verde. Întregul proces de producție și rețeaua de livrare sunt analizate constant în vederea oportunităților de a reduce emisiile de carbon. Pentru a compensa emisiile inevitabile la nivel de producție, Volkswagen investește în proiecte de protecție a mediului, așa cum este cel de ocrotire a Pădurii Katingan Metaya.

Mai mult, producția pentru piața locală din China a început la Anting. Modelul electric va fi lansat pe piața chineză în toamna acestui an.

Volkswagen și-a chestionat recent clienții din Germania cu privire la motivele cumpărării unui ID.3. Principalele criterii pentru cumpărarea sau închirierea unui ID.3 au fost grija față de mediul înconjurător (60%) și tehnologia inovatoare (51%).

Un alt criteriu important pentru clienți a fost asistența personală oferită de distribuitorul și rețeaua de service Volkswagen.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Volkswagen


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide