Volkswagen Autovehicule Comerciale – rezultate financiare

Publicat: 18 05. 2010, 15:46

Volkswagen Autovehicule Comerciale a livrat în pimul trimestru
al acestui an, la nivel mondial, 88.990 autovehicule comerciale
uşoare, mix-ul fiind compus din toate modelele gamei. Acest volum
corespunde unei creşteri de 13,7 % comparativ cu perioada similară
a anului precedent (trimestrul 1 2009: 78.200 vehicule).

„Se resimte faptul că nivelul pieţei vehiculelor utilitare, care
în anul 2009 a scăzut mult, datorită crizei, mai ales în Europa,
este marcată acum de un trend ascendent. Inovatoarele noastre
autovehicule comerciale uşoare sunt foarte apreciate pe piaţă, iar
înviorarea pieţei creează o suplimentare a cererii.”, declară
Harald Schomburg, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing in
cadrul Consiliului de Administraţie Volkswagen Autovehicule
Comerciale. „Şi 2010 va fi un an plin de provocări, dar modul în
care decurge acum activitatea ne face să fim optimişti.”

Modelul care s-a vândut în volumul cel mai mare, cu un plus de
18%, este Transporter. La nivel mondial, din ianuarie
până în martie 2010, au fost vândute 32.950 Transporter, Caravelle,
Multivan şi California (trimestrul 1 2009: 27.900 vehicule). „Noul
T5 a făcut un uriaş pas înainte în ceea ce priveşte consumul şi
beneficiile economice în general. În prezent înregistrăm o evoluţie
pozitivă a comenzilor pentru modelul nostru Transporter, care acum
este mai bun ca niciodată,” explică Schomburg.

În România, Volkswagen Autovehicule Comerciale îşi extinde cota
de piaţă în primele 3 luni ale anului 2010, ajungând la un procent
de 13,1% pe piaţa de import – cu o creştere de 1% – şi 10,6% pe
piaţa totală – cu un plus de 1,6 puncte procentuale.