Volkswagen recunoaște: „A fost o farsă!” Fanii păcăliți sunt furioși

Autor: David Andrei acum 1 an Știri auto

Volkswagen recunoaște: “A fost o farsă!” Divizia de mașini electrice nu se va numi Voltswagen. Fanii păcăliți sunt furioși.

GALERIE FOTO

“Începând cu data de 1 mai, divizia de mașini electrice se va numi Voltswagen”, a anunțat constructorul german într-un comunicat incomplet ajuns din greșeală în online pe 29 martie. modificarea simplă consta în înlocuirea literei “k” din denumirea brand-ului, cu litera “t”. Părea o denumire inspirată, o aluzie la propulsia electrică, care urma să apară pe toate modelele cu emisii zero, alături de un logo nou, într-o nuanță de albastru deschis.

Cu aproape trei zile înainte de Ziua Păcălelilor, presa din întreaga lume nu a luat în calcul că ar putea fi o farsă. Volkswagen a insistat pe 30 martie. “Nu este o glumă, iar schimbarea denumirii este reală”.

24 de ore mai târziu a recunoscut că a încercat să-și amuze fanii. Nu a reușit. Rezultatul a fost chiar contrar așteptărilor. Fanii brand-ului sunt furioși pentru că au fost păcăliți. “Nu am vrut să inducem în eroare. Totul a fost doar o acțiune de marketing, pentru a-i face pe oameni să vorbească despre ID.4”, a explicat un reprezentant al companiei pentru The Wall Street Journal.

Fanii Volkswagen i-au pus la zid pe cei care au lansat informația falsă pe contul de Twitter al diviziei americane.

Farsă marca Volkswagen – O mișcare greșită de marketing

Gluma ratată de Volkswagen, lansată înainte de Ziua Păcălelilor, a fost, spun reprezentanții presei americane, o mișcare greșită de marketing.

BBC susține că nemții vor emite un nou comunicat pentru a clarifica situația. Publicații de renume precum The Associated Press, USA Today, CNBC sau The Washington Post au raportat informația în forma sa originală fără să ia în calcul că ar putea fi o farsă.

“Compania a folosit acest anunț fals pentru a manipula reporteri de renume de la publicații de încredere pentru a-și duce la capăt campania de marketing. Suntem dezamăgiți că această companie alege astfel de marketing viclean”, acuză The Associated Press. Jurnaliștii AP au cerut asigurări de la Volkswagen că este vorba despre o știre reală înainte de a publica informație cu privire la modificarea denumirii.

“Aceasta nu a fost o glumă. A fost o înșelăciune. În cazul în care nu ați remarcat, avem o problemă cu dezinformarea în această țară. Acum faceți parte din această campanie de dezinformare. De ce am mai avea încredere în voi?”, a reacționat USA Today.




Comentarii
Inchide