Volkswagen introduce în gama electricului ID.4 o versiune cu tracțiune integrală

Autor: Mihai Morcovescu acum 2 săptămâni Știri auto

Producătorul german de automobile Volkswagen anunță lansarea unei noi versiuni în gama europeană a electricului ID.4. Aceasta se numește ID.4 Pro 4Motion și este dotată cu sistem de tracțiune integrală, devenind cea de-a doua opțiune cu patru roți motrice.

Noul ID.4 Pro 4Motion oferă o autonomie de 517 km

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Modelul cu emisii zero Volkswagen ID.4 a fost dezvăluit în 2020. În momentul lansării, mașina oferea o singură variantă cu tracțiune integrală, și anume ID.4 GTX. De acum, oferta europeană a electricului german va include încă o versiune echipată cu tracțiune pe toate cele patru roți.

Noua versiune se numește ID.4 Pro 4Motion și este poziționată în gama de la Wolfsburg între ID.4 cu tracțiune spate și ID.4 GTX. Din punct de vedere tehnic, noul model este propulsat de două motoare electrice, câte unul pe fiecare axă, care produc împreună 265 CP. Cu aceste resurse, sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în 6,9 secunde, în timp ce viteza de vârf a fost limitată la 180 km/h.

Motoarele de pe noul ID.4 Pro 4Motion sunt alimentate de o baterie de 77 kWh. Aceasta oferă o autonomie maximă de 517 kilometri în ciclu WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la o stație rapidă de 135 kW, repriza 5%-80% realizându-se în doar 36 de minute. În aceste condiții, ID.4 Pro 4Motion va putea parcurge 337 de kilometri.

Conform informațiilor publicate de Volkswagen, ID.4 Pro 4Motion va putea remorca până la 1.400 de kilograme. Valoarea este cu 200 de kilograme mai mare comparativ cu modelul care oferă tracțiune pe puntea spate. Germanii spun că modelul poate tracta remorci și chiar bărci mai mici.

Noua versiune Volkswagen ID.4 Pro 4Motion poate fi deja pre-comandată. Modelul are un preț de catalog de 49.020 de euro în Germania.

Sursa: Volkswagen


Sursa foto: Volkswagen


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide