Volkswagen renunță la publicitatea pe Twitter. Nu este singurul brand care ia această decizie 

Autor: Ionuț Vîlciu acum 4 săptămâni Știri auto

Mai multe branduri auto, printre care și Volkswagen, au stopat publicitatea pe Twitter. Acest lucru a intervenit după achiziția platformei de socializare de către Elon Musk.

O serie de companii importante din cadrul industriei auto au decis că vor suspenda publicitatea pe platforma de socializare Twitter.

Aceștia au anunțat că vor opri utilizarea platformei Twitter până când este clarificată direcția companiei. Reacțiile au venit după preluarea acesteia de către Elon Musk.

Elon Musk, CEO-ul Tesla, a cumpărat recent compania Twitter. Între timp, el a concediat o parte din oamenii de la vârful companie. Ca rezultat al acțiunilor sale, producătorii auto au început să reacționeze la cele întâmplate. Aceste mutări au ridicat semne de întrebare pentru companiile care investeau în Twitter.

Grupul Volkswagen este cea mai recentă companie auto care face o mișcare după preluarea Twitter de către CEO-ul Tesla. Acesta spune mărcilor din componența sa să întrerupă publicitatea pe platformă.

„Monitorizăm îndeaproape situația și vom decide cu privire la următorii pași în funcție de evoluția acesteia”, a declarat Volkswagen într-un comunicat, potrivit Reuters.

Tot mai multe mărci auto, inclusiv Volkswagen, sistează activitatea de pe Twitter

Anunțul a venit la scurt timp după ce Audi America a anunțat o decizie asemănătoare. Acest lucru s-a întâmplat cu doar o zi înainte ca Volkswagen să ofere declarația referitoare la oprirea activității de pe Twitter.

De asemenea, și General Motors a anunțat că va opri publicitatea sa de pe Twitter. Acest lucru se va întâmpla cât timp evaluează în ce direcție va merge platforma sub noua conducere. Cu toate acestea, compania spune că va continua să interacționeze cu clienții săi pe Twitter.

Pe de altă parte, Ford a confirmat că a încetat să mai facă publicitate pe Twitter chiar înainte de preluarea lui Musk.

Fisker a făcut o mișcare mai dură. Proprietarul ștergându-și contul de Twitter de îndată ce știrile despre Musk și Twitter au apărut pentru prima dată în luna aprilie a acestui an.

Sursa: Motor1

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide