Test în România: Škoda Yeti facelift

Autor: Andrei Ştirbu 10 apr. 2014 Test drive

Sistemul de tracţiune integrală al lui Yeti, Haldex IV, intervine doar atunci când maşina are nevoie de tracţiune spate (adică atunci când roţile din faţă pierd aderenţa, adică după ce subvirarea prelungită începe să-ţi dea emoţii), în alte situaţii contribuind la reducerea consumului de combustibil prin cuplarea unei singure punţi, cea din faţă.

Aţi încercat vreodată să respectaţi indicatorul acesta? E HORROR!

Yeti dispune de trei motoare pe benzină şi două motoare diesel, cuplate, în funcţie de caz, fie unei transmisii manuale cu 5 / 6 trepte fie unui DSG cu 6 / 7 trepte. Versiunile de motorizare (benzină – 1.2 TSI 105 CP; 1.4 TSI 122 CP; 1.8 TSI 152 / 160 CP. Diesel – 1.6 TDI 105 CP; 2.0 TDI 110 / 140 / 170 CP) ajută clienţii să-şi achiziţioneze maşina care se pretează cel mai bine nevoilor fiecăruia. 

„…doar atunci când e nevoie, că trebuie să avem grijă şi de consum”

Noi am testat versiunea 2.0 TDI 4×4 cu 140 CP şi transmisie manuală în şase trepte fix înainte de topirea Ultimei Zăpezi din 2014 (hai că nu e CHIAR atât de departe perioada aia…) şi ne-am jucat cu Haldex-ul până când aproape că am dat-o în drifturi, până să ne dăm seama că este o maşină cuminte, muncitoare, şi că nu merită un astfel de tratament. Pe de altă parte, era Ultima Zăpadă…

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide