Test în premieră: La volanul noului BMW 320d - cochetând cu perfecţiunea

Pentru a nu fi acuzat de subiectivism, mărturisesc că sunt fanul unui alt brand premium. Aşadar la întâlnirea cu noul BMW Seria 3 am fost mai mult decât obiectiv. Am stat la pândă, am pipăit, am ascultat, am mirosit, am abuzat ... rezultatul m-a surprins!!!

Test în premieră: La volanul noului BMW 320d - cochetând cu perfecţiunea Test în premieră: La volanul noului BMW 320d - cochetând cu perfecţiunea

Orice model nou de la cei trei monştri sacri ai industriei auto, cei trei din Germania - Mercedes, Audi şi BMW este prilej pentru a mai începe o pagină în cartea de istorie a automobilului. Aşadar o nouă generaţie BMW Seria 3, un motiv întemeiat pentru a consuma muuuuultă cerneală. Noi l-am aşteptat pe junele bavarez în România, şi cum a sosit, i-am pus numere şi la drum.

Vorbim despre a şasea generaţie a Serie 3, un model care a debutat în gama constructorului german în 1975. În cazul ultimelor trei generaţii, adică după E36, fiecare noul model a fost întâmpinat cu ceva scepticism vis-a-vis de design. Dar succesul acestui model, indiferent de generaţie, îmi spune că în final designul este o chestie de obişnuinţă, sau poate ataşamentul clientului sau fanului de un model care a confirmat şi rezerva în faţa noului care nu a confirmat încă.

Evident că noua generaţie a generat destule controverse din punct de vedere al designului. Dacă de la E36, trecând prin E46 şi ajungând la E90 din punct de vedere al designului putem vorbi de o evoluţie, noul model marchează o revoluţie. Seria 3 rămăsese singurul model din portofoliul constructorului german care mai aducea aminte vag de anii 90... 2000. Iar în tot acest timp imaginea de marcă din perspectiva designului a evoluat semnificativ.

Din punctul meu de vedere noul BMW Seria 3 nu este un model de care să te îndrăgosteşti la prima vedere. Sunt unghiuri din care maşina arată bine, sunt altele din care îţi cam vine să "dai pagina", dar caroseria oferă suficiente detalii care intrigă. Pentru a nu fi acuzat de subiectivism exagerat voi relata prima reacţie a băieţilor de la spălătoria auto unde am spălat prima dată maşina... " interior - exterior la cincearu asta nou şefu?" Iar în trafic, cu excepţia câtorva cunoscători, modelul a trecut relativ neobservat.

Personal apreciez discreţia unui model, dar aici vorbim despre o "discreţie" pe care audienţa o generează poate din confuzie. Lucru care nu este greu de realizat în condiţiile în care noul model a crescut în dimensiuni, vorbim despre un ecartament faţă mai mare cu 37 mm, iar cel spate mai mare cu 47 mm. Lungimea a crescut cu 93 mm, iar ampatamentul cu 50 mm.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.