Anduranta Chevrolet Captiva

Unul din cele mai potrivite vehicule pentru ... ce-am avut de înfruntat iarna aceasta. A fost cumplit, enervant, dificil şi per total ... nasol. Însă la volanul unui SUV, toate problemele par să dispară. Captiva a învins gheaţa, zăpada, mocirla şi lipsa locurilor de parcare...unde a improvizat.

Anduranta Chevrolet Captiva Anduranta Chevrolet Captiva

Iată-ne în iarna lui 2009-2010 (aparţine ambilor ani), iar eu, în loc să mă plâng de condiţiile de afară, prefer să mă bucur de faptul că am mijloace prin care să-i fac faţă. Este vorba de un Chevrolet Captiva... cu transmisie manuală. Însă, în rest, extrem de bine echipată.

Vom discuta despre dotări puţin mai târziu totuşi. La momentul lansării sale, era unul dintre cele mai spaţioase SUV-uri din segmentul său, iar estetic părea foarte matur. Un fel de Full-size ghemuit la dimensiunile unui offroader compact. Dar îmi place… şi mă bucur că am să ajung să-l cunosc din ce în ce mai bine.

Hai să trecem aşadar direct la subiect. Trebuie să vorbesc puţin despre interior, unde comenzile sunt amplasate foarte aproape de şofer, o mică excepţie enervantă find satelitul audio, ascuns undeva în spatele volanului; în partea stângă.. .mult în spatele comenzilor de pe volan pentru radio. Un layout cam ridicol. Şi, dacă tot vorbim despre chestii "audio", găsirea comenzilor pentru înalte/ joase şi alte setări ale sunetului este mai mult sau mai puţin imposibilă la prima încercare.

Trebuie să ţii apăsat două secunde pe butonul de Sound, care, la o apăsare obişnuită, nu face absolut nimic. Versiunea aceasta este un 2.0 D LT MT High şi oferă următoarele dotări standard: scut motor argintiu, plasă fixare bagaje, parbriz atermic cu protecţie solară, scaun şofer reglabil electric cu suport lombar (Aleluia!), tapiţerie piele, încălzire în scaune şofer/ pasager, geamuri electrice faţă-spate, oglinzi electrice încălzite, cruise control, slot USB, volan reglabil înălţime-profunzime îmbrăcat în piele, manetă schimbător îmbrăcată în piele, ţeavă eşapament dublă cu ornament cromat, aer condiţionat automat, sistem audio mp3 cu 6 CD changer şi 8 incinte acustice, proiectoare ceaţă, ESC 2 (include TCS - sistem de control al tracţiunii, TSA - asistenţă la stabilizarea remorcii, HBA - asistare hidraulică la frânare şi DCS - sistem de control la coborârea pantelor). Trebuie menţionat şi faptul că are şi sistem de navigaţie cu cameră video pentru marşarier; însă aceasta este opţională şi costă 700 euro (TVA inclus).

Ţinând cont de faptul că preţul total al acestei maşini, exact cum este ea, depăşeste cu puţin pragul de 30.000 euro (mai exact 30.650 + cei 700 euro pentru Navi) nu pot decât să mă declar mulţumit de raportul preţ-dotări-performanţă. Versiunea cu transmisie automată costă cu 1.300 euro mai mult, însă, din punctul meu de vedere, merită fiecare cent în plus.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.