Anduranta Honda Accord

Autor: Adrian Mihălţianu acum 11 ani Teste anduranta

Este
extrem de confortabilă şi are grijă de cel de la volan. Este plină
de butoane şi gadgeturi şi o declar o berlină medie excelentă
pentru oraş. O poţi parca aproape oriunde graţie senzorilor de
parcare frontali şi posteriori, plus o cameră de luat vederi.

La drum lung nu este cea mai sportivă maşină pe care am condus-o.
Dar are o calitate pe care am ajuns să o caut la orice maşină. Să
poţi parcurge o mie de kilometri în orice condiţii meteo şi să te
dai jos la destinaţie fără să te doară capul.

Accord-ul nostru a ajuns să fie maşina preferată pentru drumuri
lungi şi a fost cerută de nenumărate ori de colegii care aveau de
făcut trasee în ţară. Honda a fost în Moldova de mai multe ori,
ultima excursie făcând-o alături de colegul nostru fotograf Răzvan
Lupică.

Acesta a participat la nunta de aur a bunicilor săi într-un decor
mirific în zona Oituz. Ca de obicei, Honda şi-a mai câştigat un
fan. Iar bunicii săi l-au felicitat pentru alegerea făcută! Dovadă
că un Accord reprezintă un om împlinit.


De când a venit în redacţia ProMotor, Accord-ul negru a parcurs
7.000 km, totalizând 20.000 km pe bord. În afară de un set de
plăcuţe pentru frânele faţă, Honda nu a cerut decât benzină şi
lichid de parbriz. Consumul mediu se situează la 11,1 litri pentru
o sută de kilometri.Graţie rezervorului generos de 65 litri,
autonomia nu este o problemă pentru Accord.

În afară de binecunoscutul incident provocat de subsemnatul şi cele
trei boxe schimbate în garanţie, nu am avut nimic de semnalat pe
parcursul acestor 7.000 km. Accord-ul îşi face datoria, indiferent
de vreme, cu o precizie aproape germană. Dar, mai bine spus,
japoneză.

Ce am mai învăţat din experienţa de până acum? Culoarea neagră
arată fantastic pe Accord, dar este extrem de greu de menţinut
curată. Mai ales într-un oraş ca Bucureştiul. Atrage praful şi
excrementele de pasăre ca un magnet. În plus, se vede orice
zgârietură, oricât de fină. De asemenea, am remarcat că se pătează
destul de uşor dacă găinaţul nu este îndepărtat rapid. Tapiţeria
din piele neagră este foarte impresionantă visual, dar vara se
încinge foarte tare. Sfatul nostru: alegeţi o culoare mai deschisă,
atât pentru caroserie cât şi pentru interior.


Dintre gadgeturile din dotare, cel mai inutil este sistemul
bluetooth pentru telefon. Orice telefon nou poate fi „împerecheat”
doar prin comenzi vocale pe care nu le ţin minte niciodată.
Calitatea sunetului în boxe este OK, dar cel cu care vorbesc nu mă
aude niciodată OK. Iar agenda nu se poate copia din telefon în
sistemul maşinii.

Aşa că am renunţat să îl mai folosesc. Alt sistem inutil este cel
de navigaţie. Honda nu are hărţi pentru estul Europei şi nici nu
are de gând să facă. Aşa că modelele de top au navigaţie, dar nu se
poate folosi. Trist, dar adevărat. Iar sistemul nu poate fi oprit.
Am încercat să scot DVD-ul cu navigaţie şi mai rău a fost. Aşa că
m-am obişnuit să apăs pe butonul OK când pornesc motorul, să
privesc harta albă şi să trec ecranul pe informaţiile de la
sistemul audio.

Cutia automată este o dotare obligatorie pentru Honda Accord. Îşi
face treaba excellent, iar în oraş este ideală pentru confortul
celui de la volan. Honda Accord va trece iarna alături de noi. Vom
putea să vedem ce poate şi în condiţii de zăpadă şi zloată. Asta
dacă vom avea zăpadă!

Citește și...


Comentarii
Inchide