Honda CR-V la 6 luni

A fost alături de noi o jumătate de an, răstimp în care ne-a cucerit prin faptul că a ştiut să facă zi de zi acelaşi lucru, adică să fie un automobil de încredere, confortabil, uşor de condus…

Honda CR-V la 6 luni Honda CR-V la 6 luni
De obicei, la modelele de test găsim cîte o chestie enervantă care ne urmăreşte pe tot parcursul testării. Fie că e dimineaţă şi ne ducem la serviciu, fie că-i seară şi fugim spre casă, acel neajuns relativ minor poate fi sesizat la aproape fiecare model şi trebuie să coabităm cu el.

În cazul lui Honda CR-V, pot spune însă că nu a existat o astfel de deficienţă. La volan chiar te poţi relaxa, ba aş spune că mi-am domolit mult anxietatea de a evolua în traficul bucureştean, unde dai peste tot soiul de specimene dornice să doboare recorduri fie de viteză, fie de prostie.

Din CR-V pot tolera totul, nu mă grăbesc să evadez mai repede din el pentru că poziţia la volan este bună şi comodă, vizibilitate există, scaunele au încălzire (o invenţie genială cel puţin pentru sezonul rece), sistemul audio e excelent… Singura nemulţumire ar putea sta în faptul că nu mai există nişte butoane şi funcţii pe care să le accesezi de dragul de a mai face şi altceva decît să conduci. La un moment dat, uiţi că te afli la volanul unui SUV.

Atît din punctul de vedere al ergonomiei, cît şi din cel al ţinutei de drum, maşina se transformă uşor într-o “haină” mai groasă. În ceea ce priveşte socializarea de zi cu zi cu CR-V-ul, nu cred că pot invoca vreo obiecţie, totul tinde spre perfecţiune.

Acum, mai există şi flora, fauna… le puteţi spune cum vreţi… a căror existenţă se traduce printr-o zgîrietură cu cheia aplicată lateral de-a lungul celor două portiere şi de-a lungul cîtorva portiere “vecine” deschise generos, dar acestea sînt incidente fireşti în mediul urban, dominat de cultura mall-urilor şi de parcările aferente acestora.

Deşi maşina a ajuns la 27.000 km rulaţi, vopseaua încă are strălucirea de la zero km. În plus, nu pot să nu remarc calitatea şi anduranţa materialelor de la interior. Au existat momente cînd am mai exagerat cu “grija” pentru habitaclu: fiind maşină “de redacţie”, am folosit-o la sesiuni foto şi la filmări.

Prin urmare, mizeria şi-a făcut loc acolo mai uşor, iar în febra respectivelor operaţiuni, am uitat uneori să mai trecem pe la spălătorie. Am descoperit încă că nu contase, după proxima spălare totul era ca nou.

La capitolul surprize neplăcute, am descoperit că dimineaţa, extrem de rar, totuşi, motorul se chinuia să pornească preţ de 1-2 secunde. Fenomenul a fost întîmplător şi nu l-am putut asocia cu ceva anume. În rest, nici o altă dezamăgire din partea propulsorului.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.