Noutăţi Continental: ContiPremiumContact 5 şi ContiWinterContact TS 850

Autor: Oraan Mărculescu 15 mart. 2012 Teste speciale

Continental ContiWinterContact TS 850

În ce priveşte noua anvelopă de iarnă Continental ContiWinterContact TS 850, aceasta este o evoluţie a versiunii ContiWinterContact TS 830, inginerii având ca obiectiv îmbunătăţirea tuturor caracteristicilor, în special a manevrabilităţii pe zăpadă şi gheaţă.

ContiWinterContact TS 850 promite o manevrabilitate mai buna decat TS 830

În primul rând, a fost adoptat un nou design al profilului de rulare, care beneficiază de mai multe crampoane, în timp ce micile canalizaţii au fost optimizate pentru un răspun mai bun la vibraţiile la care este supusă anvelopa în condiţii reale de drum. Astfel se obţine o repartizare mai omogenă a presiunii, cu efecte benefice mai ales în cazul gheţii.

Cele mai mari evoluţii ale ContiWinterContact TS 850 se reflectă în manevrabilitatea mai bună pe gheaţă, reducerea rezistenţei la rulare şi, implicit, a uzurii. În plus, noua anvelopă de iarnă promite un comportament mai bun şi în cazul şoselelor fără zăpadă, la temperaturi scăzute, dar chiar şi în condiţii de ploaie, când temperaturile nu mai sunt aşa de mici.

Noile etichete de anvelope

Începând din toamna lui 2012, Uniunea Europeană va apela la o nouă modalitate de departajare a anvelopelor pentru maşini: etichetele EU (EU Tire Label). Această măsură a fost luată pentru a creşte siguranţa circulaţiei auto, dar şi pentru a controla mai bine calitatea produselor şi de a departaja cât mai simplu în ochii clienţilor producătorii serioşi.

Principalele criterii avute in vedere de noile etichete UE pentru anvelope

Astfel, începând din noiembrie 2012, fiecare producător de anvelope prezent pe piaţa europeană va trebui să facă publice datele privind principalele proprietăţi ale anvelopelor comercializate, în funcţie de acestea produsele primind etichete cu un cod de litere (de la A la G), dar şi cu un cod de culori (de la verde deschis la roşu). Domeniile vizate sunt nivelul de zgomot, rezistenţa la rulare (RRC) şi frânarea pe carosabil ud (WGI).

Practic, din verificarea acestei etichete, clientul va putea face o alegere fiind mult mai bine informat – mai ales că Uniunea Europeană a prevăzut şi un set de măsuri drastice pentru producătorii care nu se aliniază acestor norme sau, mai rău, încearcă falsificarea datelor ori inducerea în eroare a clienţilor.

Prin urmare, oficialii Continental salută aceste noi normative, care nu vor face altceva decât să demonstreze calitatea produselor Continental. În plus, anvelopele Continental nu se vor limita doar la a-i informa pe clienţi doar în privinţa principalelor trei criterii stabilite de UE, ci apelează la politica transparenţei, arătând rezultatele obţinute în nu mai puţin de 14 domenii importante, de la stabilitatea maşinii până la conţinutul de derivaţi petrolieri din cauciucuri.

Noile etichete UE pentru anvelope au in vedere in primul rand siguranta rutiera

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide